.

Beantwoord

Sms blijven binnen komen, wat kan ik daartegen doen?

  • 21 October 2015
  • 2 reacties
  • 819 Bekeken

Hallo , ik kamp al enige tijd met het probleem dat er smsjes blijven binnen komen. nu heb ik al diverse keren contact met de klantenservice gehad hier over, (heel frustrerend). Ik heb dus al een reset gehad op mijn simkaart dus ook al 15min eruit geweest.
ik heb ook mijn sim kaart in een andere telefoon gedaan, maar dit heeft enkel het resultaat dat die sms niet meer binnenkomt maar de volgende blijft wel weer tot in lengte van dagen binnen komen. Dus van morgen nadat ik al vanaf woensdag door een sms gestalkt word mijn simkaart in andere telefoon gedaan en weer terug, deze komt nu niet meer binnen. Maar de nieuwe sms met test blijft nu wel weer om het ½u binnen komen.
Nooit eerder last van gehad bij andere providers of met deze telefoon!!
Oplossingen?? Behalve dat ik mijn abo opzeg bij Simyo?

Dekker
icon

Beste antwoord door Scotsman 21 October 2015, 15:23

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dat laatste is maar een tijdelijke oplossing want ik heb het idee dat het probleem in je toestel zit. Die stuurt namelijk geen ontvangstbevestiging terug als er een sms'je is binnengekomen en dat hoort hij wel te doen. Heeft niets met de provider te maken. Is er niet een mogelijkheid om je toestel een reset te geven zodat hij weer terug gaat naar de fabrieksinstellingen? Anders moet een telefoontechneut eens naar het apparaat kijken of er niets iets mis mee is.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi DekkerA, welkom op het Simyo forum :)

Ik schaar me achter Scotsman als het gaat om een mogelijke oorzaak: het is je telefoon.
Ik lees ook in dit topic dat je ook weer sms'jes krijgt als je de 'standaard oplossing' hebt toegepast.
Dat houdt in dat je telefoon helemaal geen afleverbericht geeft richting de berichtencentrale.

Is er niet een mogelijkheid om je toestel een reset te geven zodat hij weer terug gaat naar de fabrieksinstellingen?

Dít zou weleens kunnen helpen. Maak wél eerst even een back-up van je gegevens!
Laat je dat nog even weten?

Reageer