.

Beantwoord

Kunnen jullie betaalde SMS-diensten aanzetten voor mij?

  • 27 August 2015
  • 7 reacties
  • 382 Bekeken

Ik wil graag meedoen met de Stemband op de radio. Helaas komen mijn smsjes niet door om dat deze dienst uitstaat. Kan ik deze ergens aanzetten? Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Ray 27 August 2015, 13:28

Bekijk originele reactie

7 reacties

Deze dienst is niet beschikbaar voor Simyo klanten. Helaas is het meedoen daarom niet mogelijk. Het hoe en waarom niet is al vele malen beschreven hier op het forum. Maar in het kort, het is niet mogelijk ter bescherming van de klanten en het verleden wat veel ellende meebracht toen het nog wel kon.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi thomasniuk,

Raytje geeft hierboven al het juiste antwoord. Deze diensten zijn inderdaad niet beschikbaar bij Simyo. Onlangs heb ik, zoals Raytje zich ook vast goed kan herinneren, een klant geholpen waar dit wel bij aan stond en die is opgelicht voor €75 euro per maand. Voorbeelden als deze zijn reden genoeg om deze optie permanent uit te schakelen.

Groetjes, Tiury

Bedankt voor het antwoord Raytje 🙂.
Reputatie 7
En toch, onder het mom van 'baas in eigen bundel' (....), zou ik het kunnen waarderen dat dit een zelf uit-/inschakelbare optie is.

Dat deze optie standaard uitgeschakeld zou staan prima, maar dat deze optie, desnoods met een vetgedrukte waarschuwingsmelding, inschakelbaar is, zou mijn inziens mooi zijn.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi RicoK,

Ik begrijp je gedachtegang 🙂 Op dit moment is het een bewuste keuze dat klanten geen gebruik kunnen maken van deze betaalde sms-diensten. Mocht het gaan veranderen dan denk ik dat de manier die je beschrijf inderdaad handig is. Voor nu is het echter geen optie die wij aanbieden.
helaas is het bij mijn nummer door mijn 11 jarige dochter wel gelukt om een duur sms abonnement af te sluiten. nu krijg ik het niet meer afgemeld. ra ra hoe kan dat?
helaas is het bij mijn nummer door mijn 11 jarige dochter wel gelukt om een duur sms abonnement af te sluiten. nu krijg ik het niet meer afgemeld. ra ra hoe kan dat?

Volgens mij is er wel een verschil tussen abonnement en prepaid. Bij prepaid is het namelijk beltegoed op, dan komen de smsjes ook niet. Bij een abonnement kan dit maar doorgaan en doorgaan.. Ik kan alleen nog niet echt herleiden waar 5599 van is.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi PetraJade1,

Je hebt je vraag ook gesteld in een ander topic. Deze heb ik beantwoord. Ik wil je vragen om jouw vraag de volgende keer maar 1 keer te stellen op het forum. Zo houden we het overzichtelijk 🙂 Je vindt jouw andere topic hier.

@Raytje, bedankt voor je aanvulling.

Groetjes,
Angela

Reageer