.

Beantwoord

Ik kan niet sms'en. Wat nu?

  • 22 February 2017
  • 6 reacties
  • 106 Bekeken

Ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart in mijn telefoon gedaan. Berichten worden echter niet verstuurd. Ik heb deze vraag al in het forum opgezocht maar alle opties hebben niet geholpen. Ik zou graag willen weten wat ik eraan kan doen!
icon

Beste antwoord door Asma 23 February 2017, 10:29

Bekijk originele reactie

6 reacties

Als het om sms berichten gaat, lees dat dit >> Klikkerdeklik 🙂
Die had ik inderdaad al geprobeerd. Heeft niet geholpen.
En je probeert niet te smsen naar een smsdienst maar naar een gewoon 06 nummer?
Ja, naar een gewoon +31 nummer. Er wordt gezegd dat er geen service is. Maar alles is geinstalleerd, ik kan bellen en gebeld worden, maar berichten worden niet verstuurd.
Ik vermoed dat je simkaart een reset nodig heeft vanuit Simyo. Die reageren doorgaans binnen een werkdag dus nog even geduld aub. 🙂
Reputatie 6
Badge +7
Hoi JessicaSophie,

Van harte welkom op het Forum!

Ik vind het erg vervelend dat je niet kunt sms'en met je simkaart! :)

Normaal gesproken wordt dit probleem verholpen als jij je sms berichtencentrale opnieuw instelt. Deze informatie vind je zoals Ray eerder aangaf op deze link. Balen dat dit voor jou niets heeft uitgemaakt. Wel heel fijn dat je inmiddels het één en ander hebt uitgeprobeerd.

Ray komt met een hele goede oplossing! Ik zal voor de zekerheid je simkaart resetten. Op deze manier worden alle instellingen op je simkaart opnieuw ingesteld. Als jij je telefoon even uit- en aanzet, dan registreert je simkaart zich met de juiste instellingen op het netwerk. Kun je ons laten weten of het nu wel lukt om te sms'en?

Als het nog steeds niet lukt, dan hoor ik graag van je welke melding je exact krijgt. Op deze manier kan ik je namelijk beter helpen!

@ Ray, je gaat als een speer. Super fijn dat je zo snel kon reageren! :D

Groetjes,
Asma

Reageer