.

Beantwoord

Waarom krijg ik lege sms'jes als ik naar Duitsland ga?


Als ik de grens overga naar Duitsland krijg ik sms berichtjes zonder inhoud. Als ik een halve dag later weer in Nederland ben moet ik wel 15 keer dit bericht verwijderen. Irritant omdat ik graag het geluid aan laat staan.
Het bericht is van335249577571. Ik kan het bericht of annuleren of opslaan.
Hoe voorkom ik dit irritante voorval?
icon

Beste antwoord door Ilias 21 June 2016, 16:46

Bekijk originele reactie

29 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi venjoesen,

Dat is echt super vreemd, maar het lijkt er inderdaad op dat het aan de accu ligt. Ik weet niet of de accu besmet is, eerlijk gezegd weet ik niet eens of dat kan.

Gelukkig ben je er wel achter dat het echt aan de accu ligt. Ik zou de 'vervloekte' accu in ieder geval ook niet meer gebruiken. Je zou terug kunnen gaan naar de winkel waar je die gekocht hebt en kunnen proberen om de accu te ruilen. Of contact opnemen met HTC zelf? Ik zou de accu in ieder geval niet meer gebruiken!

Heb je nog verder vragen hierover?

Groetjes,
Caspar
Ik heb er geen vragen meer over.
Gekocht bij accu-shop.nl Ik heb daar om toelichting gevraagd, maar ik kreeg als antwoord.dat het niet aan hun accu kon liggen. Het blijft vreemd, maar de gekochte accu gebruik ik niet meer.

Groet,
Venjoesen
Reputatie 7
Badge +9
Accu-shop levert toch niet-originele accu's? Ik heb bij een ander bedrijf ook eens een, reserve, niet-originele accu gekocht voor de S4 die ik toen had.
Was ook meteen de laatste keer. Ondanks de niet goed, geld terug toezegging was volgens de webshop de accu goed en lag het aan mijn S4..:(
De levering behelste Artikel Batterij voor o.a. HTC Desire S : BA S530
Zal wel niet origineel zijn.

Reageer