.

Beantwoord

Waarom komen de Parkline sms'jes niet aan?

  • 20 June 2019
  • 5 reacties
  • 256 Bekeken

Laatst had ik mij per ongeluk niet afgemeld en er werden door Parkline 32 SMSsen verstuurd. Ik had de medling per uur moeten hebben.Ook daarvoor kreeg ik geen waarschuwingsSMS. Bij Vodafone ging dat wel goed.
De andere ontvangen SMSsen werken wel goed.

Parkline zegt vanuit Nederland te versturen.

Zelf versturen gaat wel goed.

Andre Boving
icon

Beste antwoord door Ray 20 June 2019, 15:42

Bekijk originele reactie

5 reacties

Volgens mij maken deze gebruik van een sms betaaldienst, nummer 4111.. Simyo ondersteund deze diensten niet.
Dank u. Is er bekend of er meer providers zijn die dat doen? Dan zou Parkline een waarschuwing moeten plaatsen denk ik.

Parkline rekent inderdaad geld voor een SMS. Wat is 4111 en dan?

Andre Boving
Lees er hier alles over.

4111 is dus, zoals is te lezen op hun site, het nummer waarnaar je een sms stuurt om een parkeersessie te starten of te eindigen. Kosten zijn 15 cent per ontvangen bericht. Dit is dus een methode / dienst die door Simyo niet wordt ondersteund.

Ze hebben ook een app.. Mijn Advies is die te gebruiken.
Bedankt. Ik heb helaas geen smartfone. Nu doe ik het per mail en dat werkt ook prima. Ik informeer Parkline wel, want het zal wel meer fout gaan.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Volvop1800,

Welkom op het Simyo Forum!

Dat is natuurlijk niet handig! Ik zie dat Ray al uitmuntend antwoord heeft gegeven op je vraag 😃 Laat je ons weten wat Parkline zegt?

Groetjes,
Jihane

Reageer