.

Beantwoord

Waarom kan ik niet smsen?

  • 5 March 2019
  • 5 reacties
  • 425 Bekeken

Ik heb een prepaid kaartje van Simyo. Die werkte goed op mijn oude windowsphone (Samsung toestel). Ik heb nu een Nokia 6.1, die op Android draait.
Daar heb ik een nieuw ontvangen Simyo sd, deze keer een microkaartje ingedaan.
Sindsdien lukt het maar niet om zelf te sms-en: versturen noch ontvangen. Ik krijg steeds de tekst:” Niet verzonden. Tik opnieuw om het opnieuw te proberen”.


Echter: ik heb wèl een sms van Simyo ontvangen dat de kaart geactiveerd was! Ik kan ook bellen.
Daarna heb ik nog wel een Google verificatiecode via sms ontvangen, maar ik weet niet wat ik daarmee moet, of ergens in moet vullen?

Al alles geprobeerd wat er aangeraden wordt (behalve in ander toestel, want past kaartje niet).


graag hulp.
icon

Beste antwoord door Haasje 6 March 2019, 17:39

Bekijk originele reactie

5 reacties

Ik vermoed dat je instellingen niet helemaal correct zijn.

Kun je controleren of het nummer van de sms centrale (+31653131313) correct is ingesteld?

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-kan-geen-sms-berichten-versturen-91
Hier lees je wat die sms kan inhouden.
Ben vandaag maar naar winkel gegaan. Het probleem is daar opgelost.
Berichtencentrale had ik al gecheckt. ik bleek toegang van berichten niet toegestaan te hebben. Het werkt nu wel.

dat andere is dus 2 traps verificatie van Google account. Had er inderdaad niets mee te maken.

Eindelijk opgelost! Al een maand zitten puzzelen. Bedankt voor meedenken! Het forum werkt dus ook èn snel.
Top dat je geholpen bent en bedankt voor je feedback.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Haasje,

Goed om te lezen dat het probleem intussen verholpen is! Dankjewel voor het plaatsen van de update - dan weten we ook hoe dit verhaal is afgelopen.

Laat je het weten als je in de toekomst nog 's vragen hebt?

@ Ray, heel erg bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer