.

Beantwoord

Waarom kan ik niet sms'en?

  • 2 December 2017
  • 10 reacties
  • 252 Bekeken

Badge
Ik kan geen sms versturen vanaf mijn ipfone6+ naar een Samsung prepaid. Natuurlijk eerst alles doorgelezen en telefoonnr berichtencentrale is goed, postbussen bij lange na niet vol. Wat nu???
Kan iemand mij helpen??

Oh ja vorig jaar werkte alles goed en naar andere iPhones en Androids kan ik normaal versturen
icon

Beste antwoord door Anonymous 2 December 2017, 21:46

Bekijk originele reactie

10 reacties

Wat wordt er aangegeven als berichtdetails? (Verzonden bericht ingedrukt houden.)
En anders, krijg je een foutmelding?
Reputatie 7
Badge +9
Ontvangt het andere toestel wel SMS van een andere afzender. Als het andere toestel een prepaid van KPN heeft is er een ander nummer voor de berichtencentrale.
https://www.kpn.com/faq/17887
Badge
Frieslan,
Het bericht word bij mij gewoon verzonden mAr komt niet bij mijn man aan,
terwijl als mijn dochter dat doet deze,fde foon als ik, kont ie wel binnen
Badge
Franswon,
Ja hij krojgt wel andere smsen binnen, hij heeft prepaid van Vodafoon
Reputatie 7
Badge +9
Jouw nummer staat toch niet per ongeluk geblokkeerd in zijn telefoon?
Doe eens een kruistest (indien mogelijk).en dan opnieuw een sms sturen naar het Vodafone nummer. Ook vanaf Vodafone nummer naar jou nummer. Wat geeft dat voor resultaat?
Reputatie 7
Badge +10
Hi Cor,

Ai, wat jammer dat je niet naar je man kunt sms'en! Krijg jij wel sms'jes van hem binnen, of lukt dat ook niet?

De beste methode om dit uit te pluizen is om te doen wat Friesian zegt: een kruistest uitvoeren. Je stopt dan jouw simkaart in een andere mobiel en andersom. Dan probeer je hem weer te sms'en. Lukt het nu wel?

Laat je dat weten?

@ Franswon en Friesian, dank voor de reacties!

Groetjes,
Jihane
Badge
Mijn man heeft een toestel uit het jaar nul en wil geen andere dus kruistest gaat het niet worden. hij kan mij wel berichten sturen en die komen bij mij binnen. En de kruistest?? Gaat m niet worden ik kan dat wel bij mijn dochter uitproberen, jammer zij is net naar huis. Dan kan zij met mijn simkaart kijken of er een berichtje aankomt. Wordt vervolgt
Badge
Jouw nummer staat toch niet per ongeluk geblokkeerd in zijn telefoon? nee hoor dat heb ik nagekeken
Reputatie 6
Badge +7
Hoi CorBoon,

Wij wachten de uitkomst van de kruistest af!

Groetjes,
Asma

Reageer