.

Beantwoord

Waarom kan ik niet mee doen met een (radio) spel?

  • 20 September 2016
  • 32 reacties
  • 573 Bekeken

Waarom kan ik geen radio spellen mee doen?
icon

Beste antwoord door RicoK 20 September 2016, 14:59

Bekijk originele reactie

32 reacties

Reputatie 7
Als je hiermee doelt op de 'sms-spelletjes' dit is standaard uitgezet door Simyo (zie: https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/wat-zijn-betaalde-sms-diensten-94).

Dit is zo bedacht door Simyo, omdat de kosten van zo'n dienst wel op kunnen lopen die in sommige gevallen ook nog eens knap lastig uit zijn te zetten.
e kunt wel een sms'je sturen naar een betaalde sms-dienst. Je ontvangt dan alleen geen antwoord terug van de dienst) speel je dan wel mee? Als je een sms verstuurd?
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Romy de Bruin,

Welkom op 't forum.

Je kunt bij Simyo niet meedoen met een betaalde sms-dienst. Dit komt doordat te veel mensen vast zaten aan dit soort diensten waar veel kosten door zijn ontstaan en daarom hebben we besloten om dit niet meer mogelijk te maken.

Ook al sms je naar de sms-dienst, je doet dus niet mee, aangezien het helemaal niet mogelijk is. Heb je hier nog vragen over?

@RicoK bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar
Heel raar. Ik heb ook Simyo en bij mij doet ie het wel. 538 heeft een bericht terug gestuurd en geld afgeschreven.
Reputatie 7
Hmmm, dat is vreemd. Dan zou je de eerste zijn....

Weet je zeker dat je via Simyo mee hebt gedaan? Heb je wellicht een dualsim telefoon en ongemerkt met/op de andere sim meegedaan?
Nee, alleen Simyo. Mijn vriendin heeft ook Simyo maar haar lukte het niet.
Je doet mee aan Win Met De Zin! Luister ieder uur naar 538 om te horen of het geraden wordt. Met 1 sms doe je de hele opgave mee. Check 538.nl (45 ct pob) ontving ik dus terug.
Reputatie 7
Misschien dat het voor prepaid gebruikers anders ingeregeld is. Heb jij een prepaid aansluiting?
Ik snap het ook niet.
Ja. Samsung A3
Reputatie 7
Ik ook niet, maar heb jij prepaid of simonly?
Mijn vriendin heeft ook prepaid echter een oude Samsung.
Is dat niet hetzelfde?
Reputatie 7
Bij prepaid kan ik mij het ergens voorstellen dat het wel lukt, omdat de kosten nooit kunnen oplopen tot meer dan je resterend tegoed. Maar waarom dan de ene prepaid aansluting het wel mogelijk maakt en de andere aansluiting is mij een raadsel.
Reputatie 7
Is dat niet hetzelfde?

Wat is niet hetzelfde?

Edit: ik begrijp het. Nee simonly is een abonnement en prepaid niet. Bij prepaid stort je een beltegoed.
We hebben allebei een simlock vrij toestel met een Simyo kaartje.
Reputatie 7
Duidelijk, maar hebben jullie beiden een abonnement, simonly, of beiden prepaid, waarbij je periodiek, naar gelang je gebruik, een beltegoed koopt?
Ik bedoelde is prepaid niet hetzelfde als simonly
Reputatie 7
Nee, zie vorige bericht.
Beide sim only.
Reputatie 7
Dan mag een Moderator hier eens naar kijken. Die zal/zullen morgen weer op het forum aanwezig zijn.
We hebben geen abonnement, geen periodieke afschrijving. Het beltegoed wordt aangevuld met 10 euro wanneer het tegoed op is.
Reputatie 7
Nou wordt het er niet duidlijker op hoor. Dan heb je wel een prepaid...... Bij een abonnement, Simonly, zit je vast aan maandelijkse kosten bij een Prepaid niet. Klaarblijkelijk wordt jouw tegoed automatisch aangevuld. ....
Hoe kan ik me hier weer uitschrijven? Dat ik geen mails meer krijg van reacties of gewoon uitloggen?
Reputatie 7
Je hebt gewoon een erg hot topic gestart ;)

Het stopt vanzelf.

Reageer