.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn smsberichten niet lezen?

  • 15 April 2019
  • 3 reacties
  • 448 Bekeken

Badge
ik heb een Sony Experia XZ2, Pie9. Het is vreemd; ik ontvang wel sms en zie het 1233 nummer staan, of zelfs het o6 nummer, maar geen tekst. Ook de voicemail laat niets horen. Ik heb dit nou al een paar keer ondervonden en weet niet wat ik ermee aanmoet. Hoe stel ik dat nou in? Komt het soms omdat ik 1 sim heb? Er kunnen er 2 in...

Groetjes,
Marja
icon

Beste antwoord door Jihane 16 April 2019, 11:47

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge
Hi Jihane,

allereerst mijn excuses dat ik zo laat reageer! Ik had het een beetje té druk. Maar wel heel erg bedankt voor jouw meedenken.
Ik kan het simm niet in een andere telefoon zetten omdat ik geen andere telefoon heb. Ik heb net wel iets anders ontdekt en dat is best wel een beetje dom van mij: ik had de voicemail niet geactiveerd..... 😥
Net wel gedaan, dus denk ik dat hiermee hopelijk het probleem is opgelost?
Reputatie 6
Badge +5
Hi Marja,

Kan gebeuren! Geen probleem. Als je je voicemail aan hebt gezet, zou je die inderdaad moeten kunnen afluisteren 🙂 Wat betreft de inhoud van sms'jes, zou je iemand in je omgeving kunnen vragen om je simkaart in een ander toestel te doen? Ik denk namelijk wel dat dit met je toestel te maken heeft. Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Niels
Reputatie 7
Badge +10
Hi Marja,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat je de inhoud van je sms'jes én van je voicemailberichten niet kunt bekijken. Hoe werkt het als je je simkaart in de andere simkaart-opening van je toestel stopt?

Ik raad je als eerste aan om je simkaart ook in een andere telefoon te stoppen. Merk je dan dat dit probleem vol blijft houden, of kun je dan wel de inhoud van je berichten zien en beluisteren?

Ik hoor het graag!

Groetjes,
Jihane

Reageer