Beantwoord

Waarom kan ik geen sms versturen vanaf mijn iPhone 5S?


Hoi.

Alweer een topic over sms..
Weet iemand hoe,wat of waar ik iets moet instellen op mijn iphone voor simpel een sms te versturen?
icon

Beste antwoord door Sean 9 januari 2017, 15:58

Hoi Mart1200.

Welkom op het Simyo forum.

Wat vervelend dat je uitgerekend naar je vriendin geen sms-berichten kunt sturen 😞

Als de sms'jes wel in rekening zijn gebracht, dan zijn de sms'jes wel door ons verzonden. Het gaat dan mis bij het afleveren. Je leest daar meer over op deze pagina.

Het kan inderdaad zo zijn dat er per ongeluk een blokkade actief is op het toestel van de ontvanger. Hebben jullie dit al gecontroleerd?

Groetjes,
Sean

Bekijk originele reactie

8 Reacties

Reputatie 4
Controleer dit eens.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-kan-geen-sms-berichten-versturen-91?c=41
Als ik **5005*7672*+31653131313# bel, krijg ik de melding "instelling geslaag Servicecenteradres Geen adres."
Reputatie 4
Badge +11
Zie dat nergens in de door Friesian gegeven link staan :?
Reputatie 4
Hetgeen wat ik vindt met de code van hem is o.a..

https://forum.simyo.nl/buitenland-88/sms-buitenland-ontvangen-niet-versturen-waar-ligt-aan-33549
Reputatie 4
Badge +11
Probeer dit eens..

Zelf even kiezen welke iOS versie je hebt en dan links bovenin kiezen voor sms centrale instellen.

https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/device/apple/iphone-5s-ios-10/os-selection
Thanks,

Inderdaad de berichten centrum is ingesteld.

Het lijkt erop dat ik naar 1 persoon ( me vriendin) geen sms kan sturen. Zelfs als ik mijn data uitzet (om er zeker van te zijn dat ik geen Imessages, watsapp of MMS verstuur) krijgen mensen wel een sms van mij.

Ik zie wel op de rekening dat ik de sms'jes wel betaald heb.
Ze krijgt wel sms'jes van andere.
Reputatie 4
Zou het probleem dan niet haar telefoon zijn? Staat bij haar een blokkade actief?
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Mart1200.

Welkom op het Simyo forum.

Wat vervelend dat je uitgerekend naar je vriendin geen sms-berichten kunt sturen 😞

Als de sms'jes wel in rekening zijn gebracht, dan zijn de sms'jes wel door ons verzonden. Het gaat dan mis bij het afleveren. Je leest daar meer over op deze pagina.

Het kan inderdaad zo zijn dat er per ongeluk een blokkade actief is op het toestel van de ontvanger. Hebben jullie dit al gecontroleerd?

Groetjes,
Sean

Reageer