.

Beantwoord

SMS-spook?

  • 10 January 2013
  • 8 reacties
  • 629 Bekeken

Volgens de opgave van mijn Simyo zou ik de afgelopen dagen
199 SMS'jes in Nederland verstuurd hebben, terwijl ik tijdens de nieuwsjaarsnacht 2 SMSjes verstuurd heb.
198 SMS'jes naar het buitenland verstuurd hebben, terwijl ik geen SMS verstuurd heb.
98 euro negatief staan op mijn prepaid tegoed, dat niet negatief kan zijn.

Wat is hier aan de hand?
icon

Beste antwoord door Wayne 14 January 2013, 13:50

Bekijk originele reactie

8 reacties

Ik heb vandaag ook op mijn factuur gekeken en daar staan 2 sms'jes naar Engeland op, die ik zeker niet verzonden heb. Ja, ik heb daar dus ook last van, wetende dat ik vandaag ben overgestapt naar Simyo.
Reputatie 4
Badge +8
Jason er staan op dit forum heel veel topics over jouw vraag.
Kijk eens rond zou ik zeggen. Gebruik de zoekfunctie.
Ik word een beetje beu om telkens maar al die links hier te plaatsen.
Reputatie 4
Badge +8
Lees: ik word HET een beetje beu.
Lastig omdat ik op de iPad niet mijn tekst kan veranderen.....
Badge +1
Ik heb vandaag ook op mijn factuur gekeken en daar staan 2 sms'jes naar Engeland op, die ik zeker niet verzonden heb. Ja, ik heb daar dus ook last van, wetende dat ik vandaag ben overgestapt naar Simyo.


Je hebt waarschijnlijk een iPhone. Als dat zo is, dan zijn de sms'jes naar Engeland op de achtergrond door de iPhone waarschijnlijk verzonden om FaceTime en iMessage te activeren. Simyo brengt die kosten in rekening.
Inderdaad inmiddels gevonden. Sja, ben ook nieuw hier. Vragen posten lukte ook niet op het forum, vandaar de reactie op deze vraag. Het werkt nog niet allemaal, dat gaat vast nog ergens een keertje lukken.
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum nvolg001,

Volgens onze gegevens heb je reeds telefonisch contact met onze klantenservice gehad en is het probleem opgelost. Zou je dit even kunnen bevestigen?
Volgens de opgave van mijn Simyo zou ik de afgelopen dagen
199 SMS'jes in Nederland verstuurd hebben, terwijl ik tijdens de nieuwsjaarsnacht 2 SMSjes verstuurd heb.
198 SMS'jes naar het buitenland verstuurd hebben, terwijl ik geen SMS verstuurd heb.
98 euro negatief staan op mijn prepaid tegoed, dat niet negatief kan zijn.

Wat is hier aan de hand?


Het pobleem is keurig opgelost door Simyo. Blijft het feit dat ik wel moet reageren en aardig wat tijd kwijt ben met in de wacht staan ( van een overgens gratis nummer, dat kun je ook niet van iedere provider zeggen... 🙂 ). Het bleek een netwerkfout te zijn, maar daar moet de provider toch ook op scannen en reageren?
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor je terugkoppeling nvolg001. Dit soort individuele gevallen kunnen we helaas niet geautomatiseerd herstellen.

Groetjes,

Alex

Reageer