.

Beantwoord

Sms-en vanaf laptop via Mijn Simyo, kan ik zien of het is verstuurd?


Badge
  • Startend Simyaan
  • 16 reacties
Ik heb vandaag een sms verstuurd via de Simyo site vanaf mijn laptop. Nu kan ik niet zien of deze sms daadwerkelijk is verstuurd c.q. is aangekomen bij de ontvanger. Hoe kan ik dit checken?
icon

Beste antwoord door Ruud 23 June 2015, 10:40

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo Apple,

Welkom op het Simyo Forum.

Dat valt helaas niet te controleren.
Dat valt op een mobiel ook zo niet te controleren.

Als je een reactie krijgt weet je het van zelf.


Heb ik je zo goed geholpen?
Badge
Bedankt voor je antwoord. Wel een beetje vreemd, toch, dat je dat niet kan zien. Trouwens, bij een gewone sms vanaf je gsm kan je dat natuurlijk wel zien, althans ik wel vanaf mijn samsung s3 neo.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Apple,

Welkom op het Simyo Forum:)

Ik heb je aansluiting even bekeken en zie dat je op de 20ste twee smsjes hebt verzonden.
Waarvan de laatste een stuk te lang was, waardoor er twee smsjes voor zijn gerekend. Dus in totaal 3 berekende smsjes vanaf Mijn Simyo.;)

Helaas kun je in Mijn Simyo niet zie of de sms is verzonden, maar daar mag je gewoon vanuit gaan.:$
Je kunt met *0# (spatie) en dan je eigen bericht in je telefoon wel zorgen voor een afleverbevestiging. Ook dat is via Mijn Simyo helaas niet mogelijk.

Is alles omtrent sms je zo duidelijk?

@Maikel, bedankt voor je hulp.
Badge
Bedankt, hoor. Het kan handig zijn als je toch even achter de laptop zit, maar zie van verder gebruik af. Nogmaals dank en fijne dag!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Apple,

Fijn dat de uitleg van Ruud en maikel.twinnie duidelijk is. Het klopt inderdaad dat het handig is om zo toch even een sms'je te sturen 🙂. Ik gebruik web.whatsapp heel veel! Mocht je nog verdere vragen hebben, zie ik je graag terug op het Simyo forum 🙂.

Groetjes, Tiury
Badge
Ja, ik gebruik ook over het algemeen whatsapp met alleen een wifi verbinding. Ik heb geen standaard internetbundel. Sms-en doe ik alleen nog maar met mensen die geen smartphone hebben en dat zijn er gelukkig nog maar weinig! 😃
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Apple,

Tegenwoordig is er ook een http://www.whatsappwebversie.nl/ beschikbaar, alleen voor Android toestellen. Zodat je ook vanuit de laptop berichten kan versturen.
De verwachting is dat voor iPhone ook ondersteuning zal komen.
Badge +1
Het klopt inderdaad dat het handig is om zo toch even een sms'je te sturen 🙂.

Groetjes, Tiury


Niet alleen handig maar ook prettig ( tis alleen jammer dat er geen bewaarfunctie is), maar heeft iemand al ontdekt dat deze functie in de nieuwe Simyo site niet aanwezig is of............. want dat kan natuurlijk ook, waar die functie nu huist???

Warme groet, Yvonne
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Yvonne58,

De functie komt inderdaad te vervallen. Dat komt omdat slechts een gering aantal klanten de optie gebruiken.
Badge +1
Ha Ali,
Bedankt voor deze reactie inmiddels in een andere topic heb ik dit kunnen vernemen. Topic over wat we vinden van de vernieuwde site.Blijft jammer maar valt mee te leven.

Coole groet ( tis nog steeds te warm) Yvonne
Badge
Inmiddels weet ik genoeg over dit onderwerp. Is het mogelijk dit af te sluiten zodat ik geen meldingen meer krijg in mijn inbox?
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Apple,

Ik begrijp dat het het vervelend is. We sluiten geen onderwerpen op het forum, tenzij de huisregels overtreden worden.

Alle berichten waarin je reageert worden aangemerkt als favoriet waardoor je een notificatie ontvangt. Als het goed is kan je de berichten zelf uitzetten onder "instellingen".

Reageer