.

Beantwoord

Sms automatisch verstuurd 6225, hoe kan dat?

  • 11 September 2018
  • 4 reacties
  • 5766 Bekeken

(DCB_ASSOCIATION:Y3890K46H9DFT62CD8NGOKG9T93L2IFOQ) VOORBEELD
Deze sms wordt automatisch verstuurd/ontvangen als jij probeert op Google Play [betalen met jou telefoonrekening ]
Dat is namelijk niet mogelijk bij Simyo

icon

Beste antwoord door Ashweeta 12 September 2018, 15:40

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Avanog67,

Welkom op het Forum!

Dat klopt inderdaad. Bij ons kan je geen sms sturen naar betaalde diensten. De Google Play Store probeert het sms'je toch te versturen maar deze wordt niet verzonden. De dienst wordt geblokkeerd door het netwerk. Op Mijn Simyo > Verbruik kan je zien dat er geen kosten in rekening worden gebracht voor het versturen van de sms'jes.

Ik hoor het graag van je als je nog vragen hebt!

Groetjes,
Ashweeta
Hallo Ashweeta,

In reactie op uw antwoord aan Avanog67 is er bij mij wel een bedrag afgeschreven. Ik neem aan dat dit gecorrigeerd kan worden ? Zie onderstaande schermafdruk.

groeten, Harmen

https://
@HB4

Zie onderstaande schermafdruk.


Niks te zien, is wat fout gegaan.
Reputatie 6
Badge +5
Hi HB4,

Welkom op het Simyo Forum!

Net als Ray zie ik in je berichtje geen afbeelding terugkomen. Omdat het hier waarschijnlijk gaat om persoonlijke gegevens gaat, wil ik je vragen om het screenshot via een van onze andere kanalen op te sturen. Dit is namelijk een openbare plek en afbeeldingen kunnen niet verzonden worden via een privébericht op het forum. Kijk voor de andere manieren van contact sturen op deze pagina. Nog een andere vraag, stel die gerust via het forum :)

Ray, bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Niels

Reageer