.

Beantwoord

Om de 10 min dezelfde sms, wat kan ik hier aandoen?

  • 24 July 2014
  • 8 reacties
  • 2577 Bekeken

Badge +1
Beste Simyo,

Ik krijg om de tien minuten dezelfde sms die ik allang bekeken heb. Dit probleem ook vorige week, toen telefonisch opgelost met een reset.
Geen zin om weer minutenlang aan de telefoon te hangen dus nu doe ik het zo.
Kan er misschien weer een reset komen?
icon

Beste antwoord door Tiury 25 July 2014, 11:44

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Stephanie, leuk om je terug te zien op het Simyo forum 🙂

Wat vervelend dat je steeds dezelfde SMS binnen krijgt. Ik zie dat je de vorige keer hebt gebeld omdat je betaalde SMS'jes had ontvangen, klopt dat? Dit werkt net iets anders. Ik heb de instellingen op je simkaart gereset, dus ik vraag je om je telefoon voor 15 minuten lang uit te zetten.

Vaak als je een SMS blijft ontvangen, stuurt je telefoon geen ontvangstsignaaltje naar het KPN netwerk. Dit is vaak te verhelpen door je simkaart eens in een andere telefoon te stoppen, waarna het ontvangen van dezelfde SMS stopt. Zou je dit ook eens willen testen? 😃
Badge +1
Hoi Stephanie, leuk om je terug te zien op het Simyo forum :)

Wat vervelend dat je steeds dezelfde SMS binnen krijgt. Ik zie dat je de vorige keer hebt gebeld omdat je betaalde SMS'jes had ontvangen, klopt dat? Dit werkt net iets anders. Ik heb de instellingen op je simkaart gereset, dus ik vraag je om je telefoon voor 15 minuten lang uit te zetten.

Vaak als je een SMS blijft ontvangen, stuurt je telefoon geen ontvangstsignaaltje naar het KPN netwerk. Dit is vaak te verhelpen door je simkaart eens in een andere telefoon te stoppen, waarna het ontvangen van dezelfde SMS stopt. Zou je dit ook eens willen testen? :D

Het waren géén betaalde sms'jes, dat heb ik de vorige keer ook gezegd.
Ik herinner me de tip om de simkaart in een andere telefoon te doen.  Maar ik heb geen tweede telefoon helaas.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Stephanie,

Misschien kun je een telefoon lenen van iemand? Buur/vriend/vriendin/familielid/collega?
Badge +1
Hoi Ernst,

Het probleem is weer opgelost na de reset en nadat ik de telefoon een kwartier heb uitgezet.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Stephanie,

Gelukkig ben je nu van het SMS'je af. Hou het in de gaten en als het nog een keer komt, laat het ons meteen even weten!

Alvast bedankt! 😃
Ik heb precies hetzelfde probleem en ook erg vaak, daarom wil ik eigenlijk niet steeds mijn telefoon resetten of andere lastige dingen doen. Kan het probleem niet permanent opgelost worden?
Reputatie 7
Jesked, heb je de boven genoemde tips al eens uitgevoerd, zoals de telefoon een goede reset geven en/of je simkaart in een andere telefoon te stoppen? Zoals Tiury al aangeeft het zou zo maar kunnen dat je telefoon geen ontvangstsignaal afgeeft. In dat geval blijven de SMS'jes komen.....
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Jesked, welkom op het Simyo forum!

Vervelend dat je hetzelfde probleem ervaart 😞 RicoK heeft ook een reactie geplaatst:
Jesked, heb je de boven genoemde tips al eens uitgevoerd, zoals de telefoon een goede reset geven en/of je simkaart in een andere telefoon te stoppen? Zoals Tiury al aangeeft het zou zo maar kunnen dat je telefoon geen ontvangstsignaal afgeeft. In dat geval blijven de SMS'jes komen.....


Jesked, wil je vertellen wat je allemaal al hebt geprobeerd? :$

@RicoK; bedankt voor het meedenken 😃

Reageer