.

Beantwoord

LeasePlanBank SMSs worden geblokkeerd, hoe komt dat?

  • 22 November 2014
  • 4 reacties
  • 620 Bekeken

Ik ontvang de SMS's van LeasePlanBank niet. Zij geven aan dat dit geblokkeerd wordt door de provider en deze de blokkade moeten opheffen.
Uit eerdere reactie lees ik dat dit meer voorkomt!  Ook qua instellingen op mijn telefoon iPhone 5S is niets geblokkeerd.
Is hier een oplossing voor? 
icon

Beste antwoord door Tiury 25 November 2014, 17:09

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Kun je overigens wel SMS berichten van anderen ontvangen?
Ik ontvang zover ik weet alle overige SMS berichten.. zowel direct verstuurd van telefoons als van computers. 
Reputatie 4
Badge +8
Wat eigenaardig...
Hoop dat er morgen een moderator voorbijkomt met een oplossing, mocht het aan Simyo liggen.
Anders zelf even met de klantenservice bellen???
Reputatie 6
Badge +10
Hoi iPhone 5S, welkom op het Simyo forum!

Wat een onhandige dat je geen SMS'jes kunt ontvangen van de LeasePlanBank! Zeker als je aangeeft dat je verder wel SMS'jes etc. kunt ontvangen met je telefoon. :(

Zoals je misschien in het andere topic hebt kunnen lezen, ontvang ik graag het moment van versturen van het SMS'je en het nummer van de afzender. Hiermee kunnen we achterhalen waar het SMS'je is gebleven en waarom je ze niet ontvangt.

Ik wil je ook vragen om je simkaart eens in een andere telefoon te stoppen en daar het SMS'je op wil proberen te ontvangen. Zo kunnen gelijk uitsluiten of je telefoon ze blokkeert of dat het netwerk ervoor zorgt.

Hou je me op de hoogte van die test? 😃

Reageer