.

Beantwoord

Kunnen jullie het nummer blokkeren wat mij ongewenste sms'jes stuurt?

  • 10 December 2016
  • 30 reacties
  • 1175 Bekeken

Wilt u het nummer dat Sms-berichten vanuit het buitenland via 0653131313 naar mijn mobiele nummer verzendt blokkeren?
Of als het Sms-berichten zijn die na 72 uur niet afgeleverd kunnen worden.
Ik krijg er alleen maar een hoge rekening van!
icon

Beste antwoord door Caspar 12 December 2016, 12:09

Bekijk originele reactie

30 reacties

het enige wat ik nog kan bedenken is, dat de software in een 'loop' zit. Dan herhaalt het steeds het laatste commando, in dit geval het sturen van een sms. Bij een pc los je dit op door een herstart. Bij de alarmcentrale moet je deze volledig spanningsloos maken, dus niet alleen de stekker er uit, maar ook de noodaccu losmaken en de usb-kabel als deze met een pc verbonden is. Na de herstart moet blijken of dit afdoende is. Zo niet, dan zou ik de software verwijderen van de pc, opnieuw installeren en een nieuwe database aanmaken. Ergens zat dan een bug.
Veel succes met het oplossen van het probleem en laat svp weten of de oorzaak gevonden is, resp. hoe het opgelost werd. Het kan mij ook overkomen.
Opgelost!! Al 20 uur geen smsjes meer. De installateur heeft de registratie in myjablotron gedeactiveerd, een oud nummer verwijderd en vervangen door het nummer van mijn huidige simyo en het systeem een reset gegeven. Met succes!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Codiri,

Dankjewel voor de terugkoppeling! Wel heel jammer dat het probleem nog niet is opgelost. Blijf je ons op de hoogte houden?

Misschien zijn er nog andere forum users die hier ervaring mee hebben?

Groetjes,
Jihane
Hij schrijft op gelost hoor Jihane :P

Toe aan een kerstborrel? 😃
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Raytje,

Hahahaha, oeps! Opgelost inderdaad 😃 Gelukkig! Ik klikte niet door naar de tweede pagina, dus voor mij was dit goede nieuws nog niet bekend.

Codiri, fijn om te horen dat je nu niet zoveel sms'jes meer krijgt 🙂

Groetjes,
Jihane

Reageer