.

Beantwoord

Klopt het dat je geen sms krijgt als je belbundel (bijna) op is?

  • 31 October 2018
  • 4 reacties
  • 217 Bekeken

Badge
Beste Simyo,

Ik keek gister op mijn Simyo app en zag tot mijn grote schrik dat ik als dik boven de 40,- euro buiten mijn bundel aan het bellen was!
Nu weet ik dat het mijn eigen verantwoordelijkheid is om regelmatig in de app te kijken hoe het er voor staat, maar ik vind het toch wel heel erg vervelend. Helemaal omdat ik geen smsje heb gekregen dat ik tegen de grens aanzat. Als ik die had ontvangen had ik natuurlijk snel even minuten bijgekocht in de app.
Dus mijn grote vraag: Klopt het dat je geen smsje krijgt als je bijna over je belminuten bundel heen bent? Ik ben deze smsjes wel gewend te krijgen als je MB's bijna op zijn.

Ik hoor heel graag jullie antwoord!

Vriendelijke groet,

Jenny
icon

Beste antwoord door Anonymous 31 October 2018, 10:22

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hoi Jenny.

Wat vervelend...

Dat klopt voor data krijg je waarschuwingssms en voor bellen niet. Misschien is het goed om te controleren of onbeperkt bellen voor u past.

Groetjes.
Friesian.
Reputatie 6
Badge +4
Hi Jenny,

Van harte welkom hier op het Simyo Forum! :)

Ai! Flink balen dat je nu al ruim 40 euro buiten je bundel zit vanwege het bellen.Dat is natuurlijk niet zo mooi.

Friesian geeft al de beste uitleg en tip. Kijk even via Mijn Simyo > Bundels aanpassen of er wellicht een bundel is die beter bij je belgebruik past. Het daarnaast inderdaad aan te raden om je verbruik goed in de gaten te houden via de Mijn Simyo app.

Ik stuur je zodirect nog een privéberichtje met meer informatie.

Heb je hier nog vragen over?

Dank voor de tips Friesian! :)

Groetjes,
Thomas
@Thomas

Iets vergeten?
Reputatie 6
Badge +5
Hi Ray,

Wat zou Thomas precies vergeten zijn? Ik hoor het graag!

Groetjes,
Niels

Reageer