.

Beantwoord

Kan ik tijdelijk onbeperkt sms bundel krijgen?

  • 7 May 2018
  • 4 reacties
  • 124 Bekeken

Badge
Mijn kinderen en ik hebben allemaal een Simyo-abonnement. Een oud abonnement, waarbij ik (zonder internet) nu maar 5 Euro pp per maand betaal. Vind ik behoorlijk leuk. :)

Mijn dochter gaat in juli op vakantie naar Frankrijk. We hebben alleen wifi en waar zij verblijft, is geen wifi. Dat betekent dat we graag met elkaar willen bellen en sms'sen. Ik dacht daarom voor haar en voor mij, tijdelijk voor juli, een onbeerkt sms in te stellen.

Maar als wij dat doen, kunnen we dan naderhand nog terug naar ons abonnement van nu? Of zijn onze bundels dan aangepast en zitten we dan aan een duurdere bundel vast?
icon

Beste antwoord door Anonymous 8 May 2018, 07:30

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hoi Sandra - @Sandra1969

Je/De bestaande bel(/sms) bundel blijft ongewijzigd. Je kunt sms onbeperkt aan of uit zetten naast de bestaande bundel als extra toevoeging op je abonnement. Zet je hem weer stop betaal je dan weer alleen voor de bundel die je al had.
Alles te regelen via jouw en haar mijn Simyo


https://forum.simyo.nl/sms-en-mms-61/sms-onbeperkt-in-prijs-verlaagd-37651


Ik wens je dochter een fijne vakantie toe in Frankrijk.
Fijne dag nog ! 😎
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Sandra,

Fijn om te lezen dat je blij bent met de abonnementen die je hebt bij ons!

Zoals Friesian het al zegt, blijft je bestaande bundel ongewijzigd. De onbeperkt sms bundel wordt bij ons gezien als een extra bundel die je kan toevoegen aan je abonnement. Als je de bundel activeert via Mijn Simyo > Overzicht > Bundels aanpassen gaat deze per direct in. Dit is zo omdat je dan een nieuwe bundel aanschaft.
In juli kan je de bundel weer uitzetten. De extra bundel wordt dan per 1 augustus beëindigd. Snap je?

@Friesian, bedankt!

Groetjes,
Ashweeta
Badge
Dank voor de antwoorden. Ik heb het begrepen. 🙂
Reputatie 6
Badge +4
Hi Sandra1969,

Helemaal top! 🙂 Dan wens ik bij dezen je dochter alvast veel plezier in Frankrijk!

Als je nog (eens) andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden!

Groetjes,
Thomas

Reageer