.

Beantwoord

Kan ik sms'jes ontvangen na het deblokkeren van een nummer?

  • 11 November 2017
  • 5 reacties
  • 19155 Bekeken

Badge
Kan ik nadat ik een telefoonnummer heb gedeblokkeerd alsnog de sms'jes ontvangen die verstuurd zijn tijdens dat het nummer op mijn telefoon geblokkeerd was?
icon

Beste antwoord door Els 13 November 2017, 11:44

Bekijk originele reactie

5 reacties

Ja dat kan best wel eens zo zijn dat de standaard instellingen alleen voor inkomende gesprekken zijn maar niet het sms.

Met de app Blacklist kan je sowieso beide blokkeren.
Badge
Maar ik bedoel nadat ik het nummer gedeblokkeerd heb. Kan ik dan de eerder verstuurde sms van deze persoon alsnog ontvangen?
Misschien moet je dan even toelichten wat je precies bedoelt met eerder verstuurde sms. Definieer eerder.
Reputatie 7
Badge +9
SMS-jes blijven 72 uur op de server bewaard, daarna worden ze verwijderd indien ze niet afgeleverd zijn.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Lucky L,

Goed dat je dit op het Simyo Forum navraagt! Zoals je ziet zijn we hier allemaal om je te helpen met het vinden van een antwoord.

Wil je weten of sms'jes van een nummer, dat op dat moment geblokkeerd is, na het opheffen van die blokkade alsnog aankomen? Dit ligt aan de soort blokkade die je hebt aangezet. Het is helaas via Simyo niet mogelijk om een specifiek nummer te blokkeren voor inkomende oproepen of het versturen van berichten. Via je telefoon of bepaalde apps kan dit wel.

Wat franswon aangeeft klopt. De berichtencentrale probeert voor 72 uur de sms'jes af te leveren. Wanneer dit niet lukt, door bijvoorbeeld een blokkade, zal de sms niet alsnog later verstuurd worden. Is dit een antwoord op je vraag? Zo niet, dan hoor ik uiteraard graag wat je precies wilt weten.

@ Ray en franswon, bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Els

Reageer