.

Beantwoord

Kan ik berichten van 3050 uitschakelen?

  • 7 February 2016
  • 35 reacties
  • 609 Bekeken

Badge
L.S.,

Ik ontvang telkens berichten van nummer 3050. En daar moet ik elke keer 3 euro voor betalen. Kunt u dit ook uitschakelen?
icon

Beste antwoord door Angela 8 February 2016, 16:45

Bekijk originele reactie

35 reacties

Hoi Tiury,

Bedankt voor je reactie.
Op de website van payinfo.nl had ik me afgemeld van de sms-diensten.
Hierna had ik nog enkele euro's beltegoed. Echter de volgende dag bleken deze ook weer afgeboekt
en was mijn telefoon dus niet meer te gebruiken.

Heel graag ga ik er mee akkoord om een blokkade voor betaalde sms-diensten op mijn aansluiting te zetten.

Zodra dit gebeurt is, durf ik ook weer gebruik te maken van mijn aansluiting.

Alvast dank voor de genomen moeite.

Groetjes, Toenga.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Toenga,

Zoals je afgesproken heb ik meteen de blokkade op sms-diensten gezet. Kun je in ieder geval met een gerust hart weer gebruik van de aansluiting maken zodra deze weer is geactiveerd. Ik zie in elk geval twee sms'jes terug naar 4010 en naar 4239. Daarna zijn deze kosten opgebouwd. Ik ga eens uitpluizen met de financiële afdeling hoe we dit geld terug gaan halen en uiteraard aan jou terugbetalen 🙂.

Zodra we hier uit zijn, breng ik je hiervan per e-mail op de hoogte. Vind je dat een goede afspraak?

Groetjes, Tiury
Hoi Tiury,

Heel hartelijk dank voor de gedane akties. Top.
Ga weer gebruik maken van mijn aansluiting.

Vind het zeer zeker een goede afspraak en zie je e-mail graag tegemoet.

Nogmaals dank voor je moeite en inzet.

Groetjes, Toenga
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Toenga,

Natuurlijk hartstikke bedankt voor je We zijn er uit en ik stuur je over enkele ogenblikken een uitleg van de berekening 🙂. Als je hier nog verdere vragen over hebt, kun je die altijd via dit topic stellen.

Groetjes, Tiury
Badge
Ik heb nog steeds het geld niet ontvangen van het 3050 nummer.

Hartelijke groet,

Martha Kooistra.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Martha Kooistra,

Goed dat je dit aangeeft 🙂. Dit bedrag had er natuurlijk al lang moeten zijn! Na een kort onderzoekje zie ik dat we dit bedrag op 22-02 hebben terugbetaald naar jouw Mastercard (waar onze afschrijvingen van zijn gedaan). Zou je die af/bijschriften eens willen checken 🙂?

Groetjes, Tiury
Badge
Hallo Tiury
Wij hebben de Rabobank even opgebeld en het geld was gestort.

Hartelijke groet
Martha Kooistra.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Martha Kooistra,

Wat goed om te lezen dat het geld toch binnen is gekomen. Dat is toch een kleine pak van mijn hart! Als je nog verdere vragen hebt, zie ik je graag terug op het Simyo forum 🙂.

Groetjes, Tiury
Badge
Hallo Tiury,

Je kunt de berichten van 3050 wel uitschakelen.

Hartelijke groet Martha Kooistra.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Martha Kooistra,

Gelukkig heb ik er in februari voor gezorgd dat er geen SMS-diensten beltegoed van jouw aansluiting kunnen halen. Daar valt 3050 ook meteen onder 😉.

Groetjes, Tiury

Reageer