Beantwoord: Is het mogelijk om een sms'je te krijgen als ik de telefoon niet opneem?

Tags:

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten josjex heeft ontvangen van andere leden.

josjex auteur
Startend Simyaan
Reacties: 1

18 juni 2017, 15:17

Beste forumleden,

Hoe kan ik bij een gewone mobiele telefoon (dus geen smartphone) instellen dat als ik de telefoon niet opneem dat ik een standaard (zelf gekozen) sms-je stuur naar degene die belt. Of is dit niet mogelijk?

groet,
Jtex
Gemarkeerd als antwoord

josjex schreef:

Beste forumleden,

Hoe kan ik bij een gewone mobiele telefoon (dus geen smartphone) instellen dat als ik de telefoon niet opneem dat ik een standaard (zelf gekozen) sms-je stuur naar degene die belt. Of is dit niet mogelijk?

groet,
Jtex

Caspar, je geeft antwoord op een vraag die niet gesteld is. Het gaat erom dat niet Jtex een SMS krijgt maar degene die hem/haar belt. Dat kan dus niet.
Een eenvoudige oplossing kan zijn, als de telefoon gewoon aanstaat bijvoorbeeld, een boodschap inspreken op de voicemail..... Op dit moment ben ik niet bereikbaar maar ik bel u zo spoedig mogelijk terug.

Bekijk originele reactie
  • Friesian
    Forum expert
    Reacties: 6462 Prepaid Android Windows Phone

18 juni 2017, 23:06

Voor zover ik het weet kan dat niet. Heb zelf een paar van zulke telefoons en heb het gecontroleerd.
    Klant - geen medewerker // Geef wat vaker een terugkoppeling , je helpt de helpende.. // Sören Kierkegaard - Loslaten, betekent tijdelijk het houvast verliezen. Niet loslaten betekent voor altijd het houvast verliezen.
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Caspar heeft ontvangen van andere leden.

CasparCaspar
    Moderator
    Reacties: 2331 Sim Only
    Open boek

Open boek

Gewoon Slim

Gewoon Slim

IJsbreker

IJsbreker

iOS expert

iOS expert

Globe trotter

Globe trotter

Android expert

Android expert

Meedenker

Meedenker

Boomerang

Boomerang

Gangmaker

Gangmaker

Vlugge Japie

Vlugge Japie

19 juni 2017, 17:25

Hoi josjex,

Goede vraag!

Het is mogelijk als je je voicemail aanzet. In dat geval krijg je een berichtje als iemand je voicemail inspreekt, ook als je toestel uitstaat. Je voicemail zet je aan door naar 12331 te bellen.

Als je geen voicemail aan hebt staan, krijg je wel een melding dat je een gemiste oproep hebt, maar niet via sms. Dit krijg je overigens niet wanneer je toestel uitstaat.

Heb je hier verder nog vragen over?

@Friesian bedankt voor je hulp!

Groetjes,
    Caspar
    Alsjeblieft alleen privéberichten sturen als een moderator er om vraagt.
  • Friesian antwoord
    Forum expert
    Reacties: 6462 Prepaid Android Windows Phone

21 juni 2017, 07:09

josjex schreef:

Beste forumleden,

groet,
    Jtex

Caspar, je geeft antwoord op een vraag die niet gesteld is. Het gaat erom dat niet Jtex een SMS krijgt maar degene die hem/haar belt. Dat kan dus niet.
    Een eenvoudige oplossing kan zijn, als de telefoon gewoon aanstaat bijvoorbeeld, een boodschap inspreken op de voicemail..... Op dit moment ben ik niet bereikbaar maar ik bel u zo spoedig mogelijk terug.
    Klant - geen medewerker // Geef wat vaker een terugkoppeling , je helpt de helpende.. // Sören Kierkegaard - Loslaten, betekent tijdelijk het houvast verliezen. Niet loslaten betekent voor altijd het houvast verliezen.
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Caspar heeft ontvangen van andere leden.

CasparCaspar
    Moderator
    Reacties: 2331 Sim Only
    Open boek

Open boek

Gewoon Slim

Gewoon Slim

IJsbreker

IJsbreker

iOS expert

iOS expert

Globe trotter

Globe trotter

Android expert

Android expert

Meedenker

Meedenker

Boomerang

Boomerang

Gangmaker

Gangmaker

Vlugge Japie

Vlugge Japie

23 juni 2017, 13:59

Hoi Friesian,

Ik had het inderdaad verkeerd gelezen! Scherp van je! Goede oplossing trouwens ook van je. Heb ook gelijk jouw antwoord gemarkeerd als antwoord :cool:

@josjex is het inspreken van de voicemail een mooi alternatief voor je?

Groetjes,
    Caspar
    Alsjeblieft alleen privéberichten sturen als een moderator er om vraagt.

Reageer

Bezig met uploaden:
0%
bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
bekijk mobiele versie