.

Beantwoord

Is de oude belbundel en sms onbeperkt voor €1,- ook geldig in Europa?

  • 21 June 2017
  • 3 reacties
  • 124 Bekeken

Badge
  • Beginner
  • 5 reacties
Ik heb een oude belbundel die jullie niet meer aanbieden, ik vroeg me af of als ik kies voor sms onbeperkt voor €1,- extra of ik die bundel dan wel gewoon kan behouden.

Kan ik er voor kiezen om sms onbeperkt slechts voor een paar maanden te nemen?

Gaat de bundel direct in wanneer ik deze bestel of pas op het moment dat mijn nieuwe bundel ingaat?

Kan ik met die onbeperkte smsen ook vanuit Europa smsen zonder extra kosten gezien de nieuwe wetgeving wat betreft bellen/smsen en internetten binnen Europa.
icon

Beste antwoord door Caspar 23 June 2017, 11:40

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi muz,

Welkom op 't forum :)

Goeie vraag! Wanneer je de onbeperkt sms bundel aanvraagt, gaat deze gelijk in. Ook voor deze bundel geldt hetzelfde als je andere bundels, je kan dit in heel de EU gebruiken.

Wanneer je deze bundel neemt, zal je belbundel niet veranderen. Je kan de bundel na een paar maanden gewoon weer uitzetten.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar
Badge
Hi Caspar,

Hartelijk dank voor je antwoorden, ik heb de onbeperkt sms bundel nu aangezet en begrijp uit je antwoord dat ik deze dus nu per direct kan gebruiken en niet pas vanaf 1 juli, dat is fijn!

Met groet,
Muz
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Muz,

Dat zie je helemaal goed! Je kunt hem direct gebruiken 😃 Veel plezier van deze bundel! Mocht je verder nog vragen hebben voor ons, laat dit dan gerust weten. We staan voor je klaar.

Groetjes,
Angela

Reageer