.

Beantwoord

Ik krijg met regelmaat geen sms binnen. Waar ligt dat aan?

  • 30 September 2015
  • 5 reacties
  • 143 Bekeken

ik krijg met regelmaat geen sms door, vooral vervelend als het om een herinnering gaat voor medicijngebruik. Ligt het aan de provider of aan mijn mobiel?
icon

Beste antwoord door Tiury 1 October 2015, 11:31

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi omajaney, welkom op het Simyo forum :)

Het kan niet zo zijn dat jij geen sms'jes binnenkrijgt. Zeker met medicijngebruik is dat niet de bedoeling. Ik help je daarom ook graag met dit probleem 🙂!

Ik heb allereerst je simkaart een reset gegeven. Hiermee meld ik je simkaart opnieuw aan bij het netwerk en zijn alle instellingen zoals ze moeten zijn. Hiervoor wil ik jou vragen om je telefoon uit te zetten en je simkaart voor 15 minuten uit je telefoon te halen. Hierna staat in elk geval je simkaart weer helemaal open voor sms'jes.

Als dit niet heeft geholpen, hoor ik graag van je welke mobiel je gebruikt. Dan kan ik misschien op basis daarvan nog aanvullende aanwijzingen geven, zoals het opnieuw instellen van je berichtcentrale.

Ik hoor het van je!

Groetjes, Tiury
hoi, ik heb de simkaart eruit gehad en nu hopen dat het goed is. Ik krijg ook niet meteen de melding door van een app of n berichtje van word on, waar ligt dat aan? Ik heb een Wolfgang AT-AS45Q1...groetjes en bedankt
Reputatie 6
Badge +10
Hoi omajaney,

Heb je inmiddels al kunnen testen of dit heeft geholpen? Waarom je geen melding krijgt van een app of een berichtje dat durf ik niet te zeggen. Misschien is het slim om de telefoon een keer helemaal te herstellen naar de fabrieksinstellingen 🙂. Dan stelt hij de berichtcentrale ook helemaal opnieuw in mocht het niet hebben geholpen.

Groetjes, Tiury
hoi, ik kan wel merken dat mijn mobiel beter reageert, bedankt daarvoor, groetjes
Reputatie 6
Badge +10
Hoi omajaney,

Dat is voor mij weer een pak van mijn hart. Hartstikke bedankt dat je me op de hoogte hebt gehouden. Mocht er nog iets zijn, weet je ons te vinden.

Groetjes, Tiury

Reageer