.

Beantwoord

Ik heb buiten de kosten gemaakt maar ik heb niet ge-sms't. Hoe kan dit?

  • 30 May 2018
  • 5 reacties
  • 109 Bekeken

Er is een sms verstuurt van mijn Motorola smartphone naar Bermuda 0014417985144 dus buiten mijn bundel maar niet door mij dit is de tweede maal dat er buiten mijn bundel een sms is verstuurd maar niet door mij en ik weet zeker dat ik de enige ben die deze smartphone gebruikt rara hoe kan dat????

Gr joop
icon

Beste antwoord door Groentjuh 30 May 2018, 15:54

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Op de hedendaagse slimme toestellen, kun je apps installeren, die zelf (soms onzichtbaar) SMSjes versturen.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Joop,

Welkom op het Forum!

Het is natuurlijk vreemd als je kosten op je factuur ziet, terwijl je zelf geen bericht hebt verstuurd. Zoals Ray het al heeft aangegeven, kun je apps installeren die zelfs een sms versturen.
Het kan zijn dat je een app hebt die opdracht geeft aan je telefoon om een sms te versturen. Dat sms'je wordt door het netwerk geregistreerd.

Ik heb je aansluiting bekeken en ik zie dat op 24 mei een sms naar Bermuda gestuurd is. Vorig jaar is dit inderdaad ook al gebeurd. Omdat dit de tweede keer is, raad ik je aan om langs een telefoonwinkel te gaan en je telefoon te laten controleren. Het is belangrijk om erachter te komen welke app ongevraagd een sms'je stuurt. Zo weet je zeker dat dit je niet nog een keer overkomt.

Heb je ondertussen dat nummer al geblokkeerd in je telefoon?

Ik hoor het graag van je!

@Groentjuh, Bedankt!

Groetjes,
Ashweeta
Reputatie 7
Badge +9
Zoals Ray het al heeft aangegeven, kun je apps installeren die zelfs een sms versturen.

@Ray Bedankt!

Doet mij denken aan dit, maar dit keer zonder de like van @Ray!
Ik heb een makkelijke naam @Groentjuh haha..
Reputatie 7
Badge +10
Hahaha, Ray, je hebt een korte en makkelijke naam. Dat zal vast de reden zijn hiervoor! Ik heb Ashweeta even laten weten dat deze fout erin staat!

Groetjes,
Jihane

Reageer