.

heel vaak foutmelding bij het versturen van sms

  • 6 March 2012
  • 3 reacties
  • 1063 Bekeken

Badge
hallo, ik heb het simyo weinig abonnement en als ik een sms verstuur krijg ik heel vaak een foutmelding, ongeacht het bereik. Meestal na 2 a 3 keer 'resend' is hij wel gelukt, maar soms (iets langere berichten, nog wel 1 sms) blijft hij gewoon na 10 keer nog falen. Kan dit worden opgelost?
Ik gebruik een samsung galaxy s plus

alvast bedankt

3 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste freekdewolf,

Welkom op het Simyo forum!
Om je beter van dienst te kunnen zijn vernemen we graag of je dit probleem ook ervaart als je de Simyo simkaart in een ander toestel plaatst.

Graag vernemen we je bevindingen.

Groetjes,

Manisha
Badge
Hallo,
Ik heb sinds kort een Iphone 4s en heb problemen met het verzenden van sms en daarnaast heb ik geprobeerd via mijn oude toestel om sms te verzenden en dat lukt wel. Kan iemand uitleggen wat er fout gaat of welke instellingen verkeerd staan op mijn nieuwe Iphone 4s?
Reputatie 2
Badge +4
Beste ropirunner,

Wij verzoeken je het volgende te controleren bij je berichteninstellingen in de iPhone:
Om je beter van dienst te kunnen zijn verzoeken wij je ook het volgende te controleren:
- Controleer in menu 'Berichten' of het type, protocol of formaat bericht ingesteld staat op één van de volgende waarden: Tekst, SMS of Standaard
- Het kan zijn dat de outbox of verzonden berichten in het toestel (of op de sim) vol is. Oude opgeslagen berichten moeten op tijd worden gewist.
- Controleer of er bij de toestelinstellingen een blokkade is ingesteld op het verzenden van sms-berichten uit het buitenland.

Graag vernemen we je bevindingen.

Groetjes,

Manisha

Reageer