.

Beantwoord

Betaalde smsdienst werkt niet. Hoe kan dat?

  • 5 June 2017
  • 2 reacties
  • 165 Bekeken

Badge
Wil antwoord van een puzzel insturen via SMS maar dat lukt niet. Instructies om dit te accepteren werkt ook niet
icon

Beste antwoord door Ray 5 June 2017, 18:25

Bekijk originele reactie

2 reacties

Simyo heeft deze diensten geblokkeerd, net als het bellen naar 0906/0909 diensten.

Het smsen of bellen naar deze nummers kunnen resulteren in zeer hoge kosten. Dat is de reden van Simyo.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi J lobregt,

Welkom op het Forum!

Het klopt dat je geen sms kunt sturen naar een betaalde smsdienst. Zoals Ray aan heeft gegeven zijn betaalde smsdiensten (evenals 0909- en 0906-nummers) geblokkeerd om hoge kosten te voorkomen. Het is helaas niet mogelijk om dit voor jou te deblokkeren. Wellicht dat je op een andere manier mee kunt doen aan de puzzel? :$

Ik zie trouwens dat jij je abonnement met extra voordeel kunt verlengen. Zojuist heb ik je een verlengingsaanbod toegestuurd, waarmee je hetzelfde betaalt maar wel vijf keer meer MB's krijgt. Klik op de link in mijn mail voor meer informatie hierover. Houd er rekening mee dat de link slechts 24 uur geldig is. Hierna kun jij je abonnement alsnog verlengen via Mijn Simyo, onder het tabblad Overzicht.

Laat je het weten als je hier vragen over hebt?

@ Ray, bedankt!

Groetjes,
Asma

Reageer