.

Beantwoord

Zelfde sms blijft dagen lang binnenkomen, hoe stop ik dit?

  • 26 October 2014
  • 4 reacties
  • 3979 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Vanaf donderdag krijg ik smsjes continue binnen. Eerst ieder half uur precies, later heel onregelmatig: dan een paar uur niet, dan iedere minuut een. Het gaat om de 4 laatste sms berichten die ik heb ontvangen. Vanmorgen wakker geworden met 98 ongelezen berichten...

Telefoon (uren lang) uitzetten, opnieuw opstarten, SIMkaart verwijderen, heeft tot nu toe niets opgeleverd..

Hoe kan dit verholpen worden? Is vrij irritant!
icon

Beste antwoord door Anonymous 26 October 2014, 22:25

Bekijk originele reactie

4 reacties

Test het eens met jouw sim in een andere telefoon en vice versa. Lijkt alsof je sim geen seintje geeft aan de berichtencentrale dat het bericht is ontvangen.
Test zal duidelijkheid brengen via test sms(jes).

Groet,
Friesian.

Duidelijk, toch? 🆒
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Wiets, welkom op het Simyo forum :)

Zoals Friesian aangeeft, stuurt je telefoon geen seintje dat hij het berichtje in goede orde heeft ontvangen. In zo'n geval blijft het netwerk het SMS'je sturen naar je telefoon.

Je kunt dit verhelpen door de tip van Friesian uit te voeren 🙂 Zodra je telefoon het SMS'je heeft ontvangen in een andere telefoon, krijgt hij het seintje wel en stopt het netwerk met versturen. Je kunt dan vervolgens de simkaart gewoon weer in je eigen telefoon stoppen. Hierna is het verstandig om je inbox maar eens op de ruimen 😉

Laat je ons weten of dit heeft geholpen?

Bedankt Friesian!
Ook dit is bij mij aan de hand.
En misschien dat deze oplossing even werkt. maar als ik het volgende sms binnen krijg kan ik hem vervolgens weer uit de telefoon halen overzetten in andere en vice versa. Dit is dus een tijdelijke oplossing.
Graag reactie
Reputatie 5
Badge +11
Hi DekkerA,

In dit topic heb je je probleem iets uitgebreider uitgelegd. Daar hebben Scotsman en ondergetekende er op gereageerd.

Reageer