.

Beantwoord

Wat zijn de sms'jes die naar 0653131313 gestuurd zijn?

  • 11 November 2015
  • 10 reacties
  • 1763 Bekeken

Goedemiddag,

Sinds september heb ik een prepaidkaart van Simyo en ik verbruik weinig. Nu zou ik op 7 november twee keer een sms naar 0653131313 hebben verstuurd, wat niet klopt. Ik zie in het forum meerdere vragen hierover en ook iets over het buitenland, maar ik ben niet over de grens geweest. Hoe kan ik dit soort verrassingen stoppen?

Alvast hartelijk dank!

ElAnd
icon

Beste antwoord door Ray 11 November 2015, 14:13

Bekijk originele reactie

10 reacties

Hoi,

In dit topic kun je lezen wat het in kan houden dat jij dat ziet.

https://forum.simyo.nl/sms-mms-61/faq-betekent-nummer-31653131313-op-mijn-verbruiksspecificatie-13410
Hoi Raytje,
Dank je wel voor je snelle reactie!
Ik heb gelijk even gekeken, ik snap wel wat er staat, maar ik heb geen sms'jes verstuurd die onder deze drie opties vallen.
Check ook eens je telefoon of daar smsjes in stsaan die niet verzonden zijn.. dus blijven hangen.
Ga ik doen, dank voor de tip! Fijne dag!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi EliAnd,

Welkom op het Simyo Forum.

Dat je hier wat meer duidelijkheid over wilt kan ik goed begrijpen!

Raytje heeft je al van veel informatie voorzien! Heb je ondertussen al wat kunnen vinden in jouw telefoon qua sms'jes die niet verzonden zijn? Dit zou natuurlijk al een hoop verklaren. Houd je ons even op de hoogte hiervan?

@Raytje, helemaal top! Ga zo door.

Ik heb dit topic verplaatst naar 'Sms en mms'. Hier komt jouw topic wat beter tot zijn recht.

Groetjes,
Angela
Hallo Angela,
Dank je wel voor je aardige bericht!
Op mijn telefoon zie ik dat ik op die datum 1 sms heb verstuurd en dat is afgeleverd op het telefoonnummer waar ik het naar heb verstuurd. Het sms'je was een reply op een ontvangen bericht en bevatte circa 30 woorden. Dat bericht is mogelijk als twee sms'jes verstuurd?
De vriendin heb ik vandaag een mail gestuurd met de vraag of ze mijn sms heeft ontvangen, maar ik heb nog geen antwoord terug. Zodra ik meer weet, meld ik het.
Groetjes,
EliAnd
Hallo Raytje en Angela,

Via de mail had ik aan de vriendin gevraagd of ze mijn sms had ontvangen en ze heeft geantwoord dat ze het niet heeft ontvangen. Het is raar omdat ik het een reply was op een sms die zij mij had gestuurd.

Ik snap nu wel de vermelding van het onbekende nummer bij mijn verbruikskosten, maar niet waarom de sms niet is aangekomen, ze heeft geen geheim nummer. Dan blijf ik maar met haar mailen.

Beiden dank voor het meedenken!

Fijne dag!
EliAnd
Reputatie 4
Badge +10
Hoi EliAnd,

Fijn dat het in ieder geval duidelijk is waarom er 0653131313 stond. Het blijft apart, want je hebt dan wel het juiste telefoonnummer gebruikt. Het telefoonnummer zie je ook als de sms na 72 uur niet afgeleverd kan worden. Dit kan betekenen dat ze bijvoorbeeld voor een lange tijd geen bereik had of dat haar telefoon uitstond. Je kunt dit voor de zekerheid nog even navragen.

Geniet van je weekend. Als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden 🙂
Hallo Naomi,

Dank je wel voor je reactie. Bij het verbruik staat de tijd en dat is twee minuten nadat ik het sms'je heb verstuurd. Voor mij blijft het abacadabra, ik laat het voor nu maar rusten maar houd het in de gaten voor een eventueel volgende keer.

Wens je ook een goed weekend!
EliAnd
Reputatie 7
Badge +10
Dat kan kloppen EliAnd, het sms'je is op dat tijdstip verstuurd. Om die reden zie je ook dit tijdstip staan ook al wordt er 72 uur later een melding gegeven dat hij niet afgeleverd is. De verzendtijd blijft hetzelfde.

Houd het inderdaad in de gaten en geeft ons een seintje als er onduidelijkheden zijn. We staan voor je klaar :)

Groetjes,
Angela

Reageer