.

Beantwoord

Waarom wordt er geld afgeschreven terwijl ik niet bel en niet sms?

  • 11 April 2017
  • 6 reacties
  • 970 Bekeken

Badge
elke dag geld afgeschreven van mijn prepaid, aan ongevraagde smsjes
icon

Beste antwoord door Caspar 12 April 2017, 12:17

Bekijk originele reactie

6 reacties

Het is niet nodig om op meerdere plekken je probleem aan te kaarten. Zo maak je het behoorlijk onoverzichtelijk.

Heb geduld en je vraag word beantwoord.

Een deel van je vraag werd trouwens al beantwoord. De oorzaak is in 1 van de 3 genoemde redenen te vinden.


Het nummer 0653131313 is het nummer van onze zogenaamde SMS- berichten centrale. Via deze computer worden SMS- berichten verstuurd.

Mocht je het nummer van de berichtencentrale zien in je verbruiksoverzicht dan betekent dit dat het om het volgende gaat:
- SMS- berichten die vanuit het buitenland verzonden
- SMS- berichten die na 72 uur niet afgeleverd kunnen worden
- SMS- berichten die naar een niet bestaand nummer worden verstuurd
Badge
de vraag is, hoe moet ik dit stopzetten, daar geeft niemand antwoord op!!!
Zoals ik al schreef, heb geduld. Je bent niet de enige :8

Moderators reageren doorgaans binnen één werkdag. De overige lui die reageren zijn ook klanten en reageren vrijwillig.

Er was een manier, ik weet hem helaas even niet meer.

Nogmaals, heb geduld of bel 1200 als je erg veel haast hebt.
Badge
ik kan wel geduld hebben, maar daarmee slinkt mijn beltegoed steeds maar weer!!
Reputatie 5
Badge +9
Hoi oppy,

Welkom op 't forum :)

Wat vervelend dat je beltegoed naar beneden gaat zonder dat je belt of sms't. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat het om sms'jes gaat. Dit wordt geregistreerd vanaf de simkaart. Jouw toestel stuurt heel veel sms'jes terwijl je dit niet zelf doet. Heeft niemand toegang tot jouw telefoon of code? Dan is er waarschijnlijk wat mis met het toestel.

Ik ben benieuwd wat voor toestel je hebt. Ik raad je sowieso aan om contact op te nemen met de fabrikant of leverancier van het toestel. Heb je voor nu nog vragen hierover?

Verder zie ik dat je meerdere topics hebt geopend. Ik wil je graag vragen om het contact in één topic te houden omdat het anders erg onoverzichtelijk wordt. Alvast bedankt :$

@Ray bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar
Edit: Caspar van Simyo was me net even voor.

Reageer