.

Beantwoord

Waarom wordt een sms tweemaal afgeschreven?

  • 1 April 2017
  • 3 reacties
  • 119 Bekeken

Badge
Het is mij net opgevallen dat er bij mij vanmorgen 2x een sms is afgeboekt voor 1 sms hoe kan dit gaat mij niet om die ene belminuut maaf valt mij gewoon op,ook heb ik een vraag ik heb een oud abbonememeng en kan nu naar 4G over kan ik dan ook weer terug naar 3G wanneer ik wil of is overgaan voor altijd....
icon

Beste antwoord door Ray 1 April 2017, 16:01

Bekijk originele reactie

3 reacties

Dat die ene sms dubbel is geboekt kan komen door overschrijding limiet van 160 letters, gebruik leestekens of gebruik emoticons.

4g kun je elke maand kosteloos aan of uitzetten.
Badge
Oke ja dan denk ik dat dit het geval is gweest bedankt voor de informatie en de snelle rea
ctie...
Reputatie 7
Badge +10
Hi Bromnozzem,

Goed dat je dit na komt vragen! Ik kan me goed voorstellen dat het verwarrend is als je twee sms'jes eraf gaan in plaats van één! Wat Ray zegt klopt: een sms is niet alleen een bericht, maar bestaat ook uit 160 tekens. Als je er meer gebruikt, dan wordt het gerekend als meerdere sms'jes. Ook kan dit gebeuren als je emoji's gebruikt, omdat die tellen voor meerdere tekens.

Wat de bundelwijzigingen betreft: je kunt 4G aan- en uitzetten wanneer je wilt. Je bundels kun je ook altijd aanpassen, maar als je oude bundels had tegen oude tarieven, dan kun je niet terug naar die oude tarieven. Je kunt dus altijd alleen kiezen uit het huidige aanbod aan bundels. Zo bieden we bijvoorbeeld geen belbundels meer aan van 200 minuten, dus stel dat je dat had, dan kun je (na wijziging van die belbundel) niet meer terug. Eigenlijk best vanzelfsprekend dus 🙂

Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

@ Ray, dankjewel voor je hulp!

Groetjes,
Jihane

Reageer