.

Beantwoord

Waarom mislukt het verzenden van een SMS?

  • 11 July 2020
  • 7 reacties
  • 556 Bekeken

Telefoon Samsung galaxy A3 2017

Een sms wordt wel direct veerzonden en ontvangen, maar op mijn telefoon blijft er een minuut een pijltje draaien en verschijnt vervolgens de mededeling: “verzenden mislukt".

Opnieuw opstarten heeft niet geholpen.

Instellingen identiek aan die van hetzelfde type telefoon (van mijn vrouw)

 

icon

Beste antwoord door Tessanne 13 July 2020, 12:46

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hey Rocol!

 

Ik heb net op je gereageerd in het andere topic. Maar dit is inderdaad erg verwarrend. Ik heb het net zelf getest en daar gaat alles goed.

Willen je voor mij controleren of je hier nog last van hebt? Het kan om een tijdelijke fout gaan. Als blijkt dat het probleem nog bestaat, dan zal ik morgen contact opnemen met de netwerkspecialisten.

Ik wacht je antwoord af.

 

Groetjes,

Ouael

Nog steeds hetzelfde probleem.

sms wordt wel verzonden, maar op mijn telefoon blijft het rondje draaien en eindigt met rood uitroepteken en de melding ‘Verzenden mislukt'.

Met daaronder de keuze:

  • Opnieuw verzenden
  • Bericht wissen
  • Bericht verwerken

Opnieuw verzenden heeft hetzelfde resultaat. De ontvanger heeft een identieke telefoon met gelijke instellingen.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Rocol,

 

Zoals ik ook in het andere ticket heb aangegeven:

 

Zojuist heb ik contact voor jullie opgenomen met de netwerkspecialist: het probleem is gelukkig al bij hun bekend! Ze zijn momenteel bezig met het zo snel mogelijk oplossen van deze issue, maar ze durven nog niet aan te geven wanneer ze denken dat het probleem is verholpen. De netwerkspecialist gaf aan dat hij hoopt dat het deze week is opgelost. :grin:

 

Groetjes,

Tessanne 

Dat zou fijn zijn.

Krijgen we bericht als het is opgelost?

Groetjes

Rocol

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Rocol,

 

Als we meer weten, dan zullen we dat onder andere hier laten weten!

 

Groetjes,

Daisy

Bij mij is het probleem voorbij!

Bedankt voor de aandacht en oplossing.

Groetjes

Rocol

Reputatie 7
Badge +6

Hi Rocol,

 

Super fijn dat het probleem is opgelost! Bedankt dat je dit nog even laat weten!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer