Beantwoord

Waarom krijg ik van Simyo een sms over een fout in mijn e-mailadres?

  • 7 mei 2019
  • 2 reacties
  • 227 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Simyo stuurt n sms dat mb emailadres niet klopt.
dit gecheckt en het klopt wel.
gezocht op fake sms, niets gevonden.
icon

Beste antwoord door Kevin 7 mei 2019, 12:58

Hoi Lena,

Welkom op het Simyo Forum!

Het klopt dat je van ons een sms hebt gekregen om het e-mailadres te controleren. Wij sturen maandelijks een mail om te melden dat de factuur klaar staat. Stel dat er iets mis gaat met een betaling dan versturen wij ook mails via dit systeem. Het is dus belangrijk dat dit mailadres klopt.

Het systeem zag dat er in de afgelopen maanden een mail naar je is verzonden die niet was afgeleverd. Dit ging over de februari factuur, ik zie dat je in maart je e-mailadres hebt gewijzigd en dat je mails nu gewoon goed aankomen. Alles gaat nu dus gewoon weer goed en je hoeft niets meer te doen! 🙂

Excuses voor de verwarring!

Groetjes,

Kevin
Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Wat is het nummer van de afzender?
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Lena,

Welkom op het Simyo Forum!

Het klopt dat je van ons een sms hebt gekregen om het e-mailadres te controleren. Wij sturen maandelijks een mail om te melden dat de factuur klaar staat. Stel dat er iets mis gaat met een betaling dan versturen wij ook mails via dit systeem. Het is dus belangrijk dat dit mailadres klopt.

Het systeem zag dat er in de afgelopen maanden een mail naar je is verzonden die niet was afgeleverd. Dit ging over de februari factuur, ik zie dat je in maart je e-mailadres hebt gewijzigd en dat je mails nu gewoon goed aankomen. Alles gaat nu dus gewoon weer goed en je hoeft niets meer te doen! 🙂

Excuses voor de verwarring!

Groetjes,

Kevin

Reageer