.

Beantwoord

Waarom komen mijn sms'jes niet aan bij mijn moeder?

  • 5 June 2018
  • 4 reacties
  • 679 Bekeken

Ik probeer mijn moeder een sms'je te sturen. Bij mij staat die op "verzonden", maar mijn moeder heeft niets ontvangen. Kan wel naar andere mensen sms'en en mijn moeder kan ook sms'jes ontvangen van anderen en versturen. Ik kan haar wel bellen. Mijn moeder heeft een ouderwetse telefoon, en ik een Samsung s7. Er staan geen nummers geblokkeerd. Gaat het bij mij fout of bij haar? Help?
icon

Beste antwoord door Ron H 6 June 2018, 08:44

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Gezien het geen je verteld moet het bijna wel aan het toestel van je moeder liggen, laatst zelf iets vergelijkbaars meegemaakt.
Daar bleek het nummer gefilterd te staan betrof een oudere Nokia.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Cyndrome,

Welkom op het Forum!

Net als Ron H denk ik ook dat het probleem aan het telefoon van je moeder ligt. De sms'jes worden wel van jouw kant verstuurd en je kan sms'en naar andere mensen. Alleen ontvangt je moeder jouw sms'jes niet. Het kan inderdaad zijn dat het nummer gefilterd is.

Ik raad je aan om met je moeders telefoon langs een telefoonwinkel te gaan. Wellicht kunnen zij zien waar het probleem aan ligt?

Hou je ons op de hoogte?

@RonH Bedankt!

Groetjes,
Ashweeta
Het probleem is nog steeds niet opgelost. Volgens een eigen search op internet komt naar voren dat er iets misgaat met de connectie tussen Simyo en KPN en iets met locatie... en dar dit alleen opgelost kan worden als Simyo en KPN met elkaar contact opnemen. Ik ga binnenkort met beide toestellen wel naar KPN en dan hoop ik dan dat KPN wel mij verder kan helpen.
Reputatie 6
Badge +5
Hi Cyndrome,

Fijn dat je even naar een KPN winkel gaat met je toestel 🙂 Wij horen graag of ze daar het probleem kunnen oplossen!

Groetjes,
Niels

Reageer