.

Beantwoord

Waarom kan ik sinds half augustus geen sms versturen?

  • 31 August 2015
  • 9 reacties
  • 211 Bekeken

Ik heb niets veranderd aan mijn telefoon ook de instellingen niet (geen blokkades en nummer is ook goed van berichtencentrale) Het versturen gaat naar geen enkel contact meer. Vind dit echt super vervelend en heb dit nog nooit meegemaakt bij andere providers
Zou dit graag opgelost zien.
icon

Beste antwoord door moni62 31 August 2015, 18:54

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goede middag moni62,

Welkom op het Simyo Forum !

Op deze pagina staat een uitgebreid overzicht wat er aan de hand kan zijn.

Ik hoop dat je hier je probleem mee kunt verhelpen.
Hoi Franswon ja dat heb ik allemaal eerst gelezen en gecheckt en alles staat goed ingesteld en heb ook geen blokkades telefoon is ook niet vol.. mijn ontvangers maar gebeld met de vraag of zij mij hebben geblokkeerd.
Niets is dus veranderd mijn contacten kunnen wel van anderen gewoon smsjes ontvangen.. ik kan ze sinds 14 augustus niet meer versturen.
BTW heb geen andere tel waar ik mijn simkaart in kan doen
Reputatie 7
Badge +9
Beste moni62,

Dan moet een moderator er maar eens naar kijken, normaal ontvang je een reactie binnen één werkdag.
Top dank je wel..ben hier ook pas gekomen nadat ik alles had gecheckt
ik ga de telefoon maar weer eens uit en aanzetten kijken of dat nu helpt...heb ik al 2 x gedaan
Ok weer aan en uitgezet en heb een sms kunnen sturen...
Reputatie 7
Badge +9
Gelukkig, het lijkt dus opgelost!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi moni62, welkom op ons forum!

Wat fijn dat het weer werkt! En fijn dat franswon zo hulpvaardig was :$

Het uit- en aanzetten van een telefoon is heel vaak al de oplossing voor veel problemen. Vaak laat men een telefoon weken of maanden achter elkaar aanstaan. Zou je stofzuiger ook niet fijn vinden, om maar een voorbeeld te noemen 😉

Reageer