.

Beantwoord

Waarom kan ik niets sturen naar een sms-dienst?

  • 14 March 2018
  • 1 reactie
  • 125 Bekeken

Ik probeer vanaf een prepaid kaart van Symio een betaalde SMS te sturen. De SMS kost 1,10 euro. Als ik dat doe dan krijg ik een SMS terug met de tekst
Je kunt geen gebruik maken van de dienst omdat je nummer hiervoor is geblokkeerd. Maak de blokkade ongedaan op www.smsdienstenfilter.nl en ontvang de dienst.
dat heb ik gedaan maar het lukt me nog steeds niet.
Ik hoop dat jullie de dienst voor mij kunnen activeren of aangeven wat er mis is?
het nummer waar het om gaat is 06xxxxxxxx
met vriendelijke groet,

Henk Boom
icon

Beste antwoord door Els 15 March 2018, 13:05

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5
Hoi Henk,

Welkom op het Simyo Forum! Goed dat je hier je vraag stelt, ik snap dat je graag wilt weten wat er aan de hand is.

Bij Simyo is je simkaart inderdaad geblokkeerd voor het gebruik van sms-diensten. Het is dus niet mogelijk om vanaf je Simyo-simkaart een sms te sturen naar dit soort diensten, vandaar dat je hierover een foutmelding hebt ontvangen. Helaas kan ik deze blokkade niet verwijderen, omdat het een dienst is die we niet aanbieden. Meer hierover kun je lezen op deze pagina.

Ik zag overigens dat je je telefoonnummer hebt gedeeld op het forum. Omdat we vragen geen persoonlijke informatie te delen, heb ik je nummer verwijderd. 🙂

Laat je het me weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Els

Reageer