.

Beantwoord

Waarom kan ik niet mee doen met een (radio) spel?

  • 20 September 2016
  • 32 reacties
  • 566 Bekeken

Waarom kan ik geen radio spellen mee doen?
icon

Beste antwoord door RicoK 20 September 2016, 14:59

Bekijk originele reactie

32 reacties

De onmogelijke 4e stem is geraden. Simyo heeft jullie 45 cent uitgespaard. Geniet hier van 🙂
Hoe kan ik me hier weer uitschrijven? Dat ik geen mails meer krijg van reacties of gewoon uitloggen?

Op de homepage van het forum ga je naar instellingen (staat rechts). Daar zet je notificaties uit.
Reputatie 7
Op de homepage van het forum ga je naar instellingen (staat rechts). Daar zet je notificaties uit.

Uiteraard, maar dan krijg je sowieso geen enkele notificatie meer.
Dat is waar, maar je kunt een topic ook aan je favorieten toevoegen. Volgens mij krijg je ze dan wel.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Wick1969,

Dat kan kloppen! Sommige mensen kunnen er wel gebruik van maken, maar dat heeft ook te maken met hoe oud je aansluiting is. Tegenwoordig kan het niet meer.

@ Romy de Bruin: Je kunt je inderdaad uitschrijven voor alle notificaties, maar dan krijg je er inderdaad geen enkele meer. Je kunt ook eventjes wachten! Dan stopt de stroom vanzelf :)

@ RicoK en Raytje: Dank voor de reacties!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Dat kan kloppen! Sommige mensen kunnen er wel gebruik van maken, maar dat heeft ook te maken met hoe oud je aansluiting is. Tegenwoordig kan het niet meer.

Dag Jihane,

Dit wist ik niet. Hoe oud moet de aansluiting zijn, wil nog gebruik kunnen worden gemaakt van de betaal-smsdiensten?

Daarnaast ben ik van mening dat men hierin een vrije keus moet kunnen krijgen. Wellicht met een nadrukkelijke waarschuwing net als die voor datagebruik. Die kosten kunnen tenslotte ook oplopen net als een betaal-smsdienst.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi RicoK,

Wij weten helaas niet hoe oud de aansluiting exact moet zijn. Het is echter zo dat zodra wij erachter komen, dat wij deze optie alsnog blokkeren.

Ik snap je punt dat men hierin een vrije keus moet kunnen krijgen, maar dat kan voor nu helaas niet. Dit heeft te maken met het aantal klanten dat hier wel hinder van ondervinden. Verder natuurlijk een goed punt en dit zal ik zeker meenemen in onze evaluatie.

Groetjes,
Ilias

Reageer