.

Beantwoord

Waarom kan ik niet inloggen in mijn simyo?

  • 2 December 2019
  • 5 reacties
  • 279 Bekeken

Ben halfjaar in buitenland geweest, tablet niet mee.

Kan nu niet inloggen, steeds de melding dat 06 nummer of wachtwoord niet kloppen.
Ik probeer dan maar een nieuw wachtwoord aan te vragen per email maar dan wordt vermeld dat mijn email adres niet overeen stemt. Ra ra ?
Gebruik het zelfde emailadres als voor dit forum en dus Mijn Simyo.

Ik blijf steken en kom niet verder maar als ik niet een bericht stuur vervalt mijn nummer en het beltegoed

icon

Beste antwoord door Daisy 3 December 2019, 13:27

Bekijk originele reactie

5 reacties

Ik ben bang dat je nummer al is vervallen. Maar als je wel gebeld kan worden is er toch iets anders aan de hand. 

mijn reactie wordt niet verstuurd als ik verstuur aanklik !

Nieuwe poging.

De termijn waarin het nummer en tegoed vervalt heeft nog negen dagen speling.
Probleem (met tablet) is kennelijk dat 06 nummer en emailadres niet met elkaar kloppen
Heb de simkaart alleen als noodverbinding bij storing vaste provider. Wij zijn hoogbejaard echtpaar, dus kwetsbaar en willen perse internet verbinding hebben (nogal vaak storing gehad bij provider)

Ik geef het op, dan vervalt 06 nummer en beltegoed maar, geen hoog bedrag maar toch jammer.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi RudolfM,

 

Dit klinkt allemaal niet best, ik heb gelijk even je aansluiting bekeken en ik zie dat deze nog gewoon actief is. Super gek dat je geen nieuw wachtwoord kan aanvragen per mail. Als ik je een nieuw wachtwoord per sms stuur, kan je deze dan ontvangen of zit de simkaart niet in een toestel?

Groetjes,

Daisy

Nieuwe poging.

De termijn waarin het nummer en tegoed vervalt heeft nog negen dagen speling.
Probleem (met tablet) is kennelijk dat 06 nummer en emailadres niet met elkaar kloppen
Heb de simkaart alleen als noodverbinding bij storing vaste provider. Wij zijn hoogbejaard echtpaar, dus kwetsbaar en willen perse internet verbinding hebben (nogal vaak storing gehad bij provider)

Ik geef het op, dan vervalt 06 nummer en beltegoed maar, geen hoog bedrag maar toch jammer.

 

Ik ben net als u klant. 

Reageer