.

Beantwoord

Waarom kan ik geen sms'jes verzenden?

  • 15 January 2016
  • 5 reacties
  • 136 Bekeken

Badge
Sinds gisterenavond heb ik problemen met een sms versturen. Je ziet dat het blijft draaien en wordt uiteindelijk niet verstuurd. Nu vanmorgen op mijn werk wil ik weer een sms versturen en wederom hetzelfde probleem

Is er iets aan de hand?
icon

Beste antwoord door Estelle 16 January 2016, 09:09

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi kimberley1973,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vreemd dat je sinds donderdagavond ineens geen sms'jes kunt versturen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie geen blokkade of iets op je aansluiting. Je zou dus moeten kunnen sms'en. Ik wil je vragen om de instructies op deze pagina te volgen. Let er op dat je na het wijzigen van instellingen altijd je telefoon opnieuw opstart 😉. Hierna moet je weer kunnen sms'en.

Laat je mij even weten of dit geholpen heeft?

Groetjes,
Estelle
Badge
Dat had ik allemaal al gedaan. Had eerst hier op het forum gezocht namelijk. Mijn probleem bestaat nog steeds. Ook het ontvangen van sms levert problemen op. Ik vraag me af of het aan mijn telefoon zelf ligt.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi kimberley1973,

Goed om te lezen dat je uit jezelf rond had gekeken op het forum naar een antwoord. Omdat het checken van je instellingen niet heeft geholpen, heb ik je simkaart opnieuw aangemeld bij het netwerk. Ik wil jou vragen om je telefoon uit te zetten en je simkaart voor 15 minuten uit je telefoon te halen. Na het opstarten van je telefoon kun je het beste nog even handmatig zoeken naar het KPN netwerk, zodat je zeker weet dat jouw telefoon zich goed aanmeld bij het netwerk.

Wil dit ook niet helpen, test dan de simkaart in een andere telefoon 🙂. Zo krijg je ook meteen antwoord op je laatste vraag!

Groetjes, Tiury
Badge
Doet het weer. Hartelijk dank voor de genomen moeite 🙂
Reputatie 6
Badge +10
Hoi kimberley1973,

Jouw reactie maakt mijn dag weer goed! Fijn dat het is opgelost en dat je het ons hebt laten weten. Voor verdere vragen zie ik je graag weer terug op het Simyo forum 🙂.

Groetjes, Tiury

Reageer