.

Beantwoord

Waarom is mijn bericht niet aangekomen?

  • 30 April 2020
  • 1 reactie
  • 182 Bekeken

Ik heb een bericht verstuurd, maar volgens ontvanger niet aangekomen. Bij het verbruik zie ik wel dat het geld er af is gehaald bij desbetreffend nummer. Hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door Tessanne 1 May 2020, 13:40

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi lemoers,

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Goed dat je dit even komt navragen! Ik heb nog een paar vraagjes voor je:  Komen de sms'jes naar andere nummers wel aan? Of heb je dit nog niet getest? Staat de sms in jouw telefoon ook opgeslagen als verzonden? Welke provider heeft de ontvanger?

 

Als de sms namelijk staat opgeslagen als verzonden zullen we het toch echt moeten zoeken bij de andere provider. Een sms wordt vanuit de telefoon naar de berichtencentrale gestuurd. Vanaf dat punt neemt de provider van de ontvanger het onderdeel 'afleveren' over. Alleen het eerste deel regelt Simyo. Dit is het deel waar jij voor betaalt. Wij brengen een sms in rekening zodra de berichtencentrale het signaal geeft dat de sms de centrale heeft bereikt.

Indien de sms 'verzonden' is, adviseer ik je om aan de ontvanger te vragen of hij/zij contact opneemt met zijn/haar provider om na te gaan waarom het bericht niet aankomt.

 

Hopelijk is hiermee je vraag beantwoord! Zo niet, laat het gerust weten. 

 

Alvast een fijn weekend! :smile:

 

Groetjes,

Tessanne

Reageer