.

Beantwoord

Waar komt dit sms-bericht vandaan?

  • 16 December 2016
  • 1 reactie
  • 369 Bekeken

Ik heb sinds enkele maanden een prepaid kaart van Simyo. Ik stuur nooit sms-jes en daarom ben ik verbaasd dat er een sms-je op mijn verbruik staat. Het zou verstuurd zijn op 12 december om 21:09 uur naar nummer 0617553155.
Hoe kan dat?
Ik ken het nummer niet en ik stuur nooit sms-jes. Er staat in mijn telefoon ook geen enkel verzonden sms-je.
icon

Beste antwoord door Jihane 19 December 2016, 14:39

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Remover,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat gek dat je een sms'je tegenkomt in je verbruik, dat je niet kunt plaatsen! 😮 Ik heb je aansluiting erbij gepakt, en ik zie het inderdaad staan! Normaliter zou ik je willen vragen om je toestel nog even goed te
controleren, maar ik lees dat je dat al gedaan hebt. Ik ga er nu vanuit dat dit een unieke gebeurtenis is, aangezien dat telefoonnummer geen bekend nummer is dat problemen oplevert.

Ik ga dit sms'je dus eenmalig voor je vergoeden 🙂 Mocht het nogmaals gebeuren, dan is er geen sprake is meer van een uitzondering maar van iets geks dat consequenter gebeurt. In dát geval zullen we dit ook moeten behandelen als meer dan een eenmalig probleempje. Voor nu zal dit echter wel volstaan.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Jihane

Reageer