.

Beantwoord

Vraag: SMS onbeperkt

  • 27 June 2013
  • 5 reacties
  • 445 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik heb gemerkt dat ik elke maand eigenlijk wat sms'jes tekort kom, maar bellen doe ik weinig. Ik heb nu 300 sms'jes/belminuten per maand. Ik zag dat er voor 5 euro per maand extra een ''SMS onbeperkt'' bundel is. Eronder staat: TIP: ''Kies je voor ongelimiteerde SMS bundel? Dan SMS je zo veel als je wilt, je normale bel/sms bundel verandert in een volledige belbundel.''

Dus als ik deze optie kies, heb ik 300 belminuten per maand en kan ik onbeperkt sms'en? Geldt dit ook als ik bijvoorbeeld mijn bundel omzet naar 100 belminuten/sms'jes en dan deze optie erbij doe?

Vriendelijke groeten
icon

Beste antwoord door Charlene 28 June 2013, 10:36

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +8
Ik heb gemerkt dat ik elke maand eigenlijk wat sms'jes tekort kom, maar bellen doe ik weinig. Ik heb nu 300 sms'jes/belminuten per maand. Ik zag dat er voor 5 euro per maand extra een ''SMS onbeperkt'' bundel is. Eronder staat: TIP: ''Kies je voor ongelimiteerde SMS bundel? Dan SMS je zo veel als je wilt, je normale bel/sms bundel verandert in een volledige belbundel.''

Dus als ik deze optie kies, heb ik 300 belminuten per maand en kan ik onbeperkt sms'en? Geldt dit ook als ik bijvoorbeeld mijn bundel omzet naar 100 belminuten/sms'jes en dan deze optie erbij doe?

Vriendelijke groeten


Hoi Tori,

Welkom op het forum!

Je hebt het goed begrepen. Dat klopt helemaal. :)
Wanneer je de sms onbeperkt bundel hebt lopen, gaan je sms'jes niet meer van je belbundel af. Die kun je dus volledig gebruiken om te bellen.

Groetjes,
Charlene
Ik heb een sms bundel voor 9,95 gekocht voor 1000 sms
Wat is daar nog het nut van als ik mij op sms onbeperkt kan abonneren voor 5 euro ? 
Badge +8
Ik heb een sms bundel voor 9,95 gekocht voor 1000 sms
Wat is daar nog het nut van als ik mij op sms onbeperkt kan abonneren voor 5 euro ? 


Hoi wimha,

Dat weet ik ook niet, dus pas hem aan zou ik zeggen ;)
Die bundel bieden we al een hele tijd niet meer aan voor nieuwe klanten, en je mag natuurlijk altijd wijzigen naar de nieuwste voordeligste aanbieding.

Wanneer je je wijziging voor de 25ste doorvoert, gaat deze op 1-8-2013 in.

Groetjes,
Charlene
Hallo Charlene
Dank, dat ga ik doen
Mag ik dan nog een vraag stellen over de rekening van afgelopen maand, maar dan graag als privé-bericht
met vriendelijke groeten

Wim
Badge +8
Hallo Charlene
Dank, dat ga ik doen
Mag ik dan nog een vraag stellen over de rekening van afgelopen maand, maar dan graag als privé-bericht
met vriendelijke groeten

Wim


Hoi wimha,

Je kunt je vraag over de factuur van afgelopen maand even in privébericht sturen. Je mag daarvoor ook altijd mailen naar de klantenservice op [email]klantenservice@simyo.nl[/email].

Groetjes,
Charlene

Reageer