Na het activeren en instellen van de sim, kreeg ik gelijk de melding dat ik buiten mijn belbundel zat?
Ook kreeg ik via Whatsapp om de 10 minuten een toevoeging van een één of andere Spaanse groepen?
Gebeld met Simyo en aangegeven dat ik hier niet blij mee ben, en dat er geen sms’s door mijn zijn verstuurd, laat staan gebeld (oké 2 min. om te kijken of de sim werkt)
Simyo geeft aan dat ik echt die sms-jes heb verstuurd 385 stuks binnen 1 minuut, gek! dan zit je aan de lijn met Simyo (1200) en zie je de rekening stijgen omdat ik schijnbaar onder het bellen ook sms-jes aan het versturen was?
Op advies van Simyo voor 1 euro onbeperkt sms geactiveerd. En hebben ze de kosten voor sms 50% gekrediteerd. Tja de rekening was binnen een halve dag al 95,60 euro.
Nu een paar dagen later zie ik mijn rekening steeds hoger en hoger worden dmv verstuurde sms-jes. En zonder die tegemoetkoming van Simyo staat de rekening al dik boven de 100 euro.
GEK! ik heb mijn sim die dag ook per direct in de la gegooid en opgezegd.
Bij wie moet ik zijn dat mijn abonnement per direct wordt stop gezet! Voordat ik door oplichting/ of wat dan ook aan het einde van de maand een rekening heb van dik 500 euro?
Dacht ben al jaren klant bij KPN, dan moet dit wel goed gaan met Simyo, maar helaas een flinke domper!!!
P.s via whatsapp ben ik in contact gekomen met vrienden van de vorige telefoonnummer houder. Welke mijn in een groep koppelde aan de vorige telefoonnummer houder. En ja hoor deze gaf aan het nummer een week daarvoor opgezegd te hebben met de zelfde ellende? (Screenshots bijgehouden)
Beste antwoord door Niels
Bekijk originele reactie