.

Beantwoord

Vallen verstuurde smsjes vanaf de website binnen de bundel?

  • 21 August 2012
  • 1 reactie
  • 487 Bekeken

Badge
Hallo,

net (een terugkerende) klant bij Simyo.. en wat vragen..

* SMS-en via het web als je ingelogd bent op simyo: gaat dat vanuit je bundel of buiten bundel tarief?

* Heb je bij Simyo ook een max. van ca 52 Euro bij bellen vanuit het buitenland ? (dat je daar niet over heen kan gaan per maand.. zie geen optie dat aan/uit te zetten)

* Ik heb een abonnment (XXL) met nummerbehoud en moet dus nog ca 30 dagen wachten om te kunnen bellen binnen mijn abonnement.
Is er een mogelijkheid het abonnement van Simyo al per direct in te laten gaan zodat ik nu al kan bellen binnen het abonnement (met mijn tijdelijke nummer)? Dat ik dan deze maand dubbele lasten heb is voor mij geen probleem, kan de minuten aardig goed gebruiken.
Uiteraard moet nummer wel overgezet worden over ca 30 dagen.
icon

Beste antwoord door Natascha 22 August 2012, 10:46

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Beste Easydisk,

Welkom op het forum!
Een sms versturen via je toestel of via de persoonlijke pagina gaat van je bundel af.
Het is niet mogelijk om een limiet in te stellen voor het bellen vanuit het buitenland. Wanneer je nummerbehoud hebt aangevraagd is het niet mogelijk om binnen je bundel te bellen met het tijdelijke telefoonnummer. De bundels gaan actief op het moment dat je telefoonnummer is overgenomen door Simyo.

Reageer