Zoals ik op dit forum lees ben ik bij lange niet de enige die door de sms berichtencentrale met een torenhoge rekening wordt opgezadeld.
Een paar weken geleden heb ik mijn schoonouders die op vakantie waren in frankrijk een sms berichtje gestuurd i.v.m. een overlijden van een bekende.
De beste mensen hadden hun mobieltje een aantal dagen niet aan staan, en de sms berichtenservice treed in werking als een bericht niet na 72 uur bezorgd kan worden.
Deze stuurt zonder dat je daar zelf bewust van bent uit zichzelf vele smsjes ( het nummer 06-53131313) komt dan op je factuur  te staan.
Als je dit aangeeft bij de klantenservice krijgt je ijskoud als opmerking "Volgens onze gegevens is het verbruik correct in rekening gebracht. Het verbruik is rechtstreeks vanaf uw simkaart geregistreerd. De kosten zijn daarom terecht in rekening gebracht."
Ik ga hier niet mee akkoord, en mijn abbonnement van mij, mijn vrouw wordt z.s.m opgezegd. deze sms heeft mij een rekening van meer dan 200 euro opgeleverd.
En bij Simyo krijg je geen poot aan de grond, ik laat het er niet bij zitten en ga tevens consumenten organisatie aanschrijven.
Als je even op google 06-53131313 / simyo/ kpn intikt krijg je een waslijst met dezelfde klachten, en een ieder kan naar zijn centen fluiten.
Hopelijk bedenkt Simy zichzelf nog voordat er nog meer negatieve reclame over hun sms berichten centrale de wereld in komt.
Mvg, Dries L
Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactie