.

Beantwoord

teveel berichten afgeschreven

  • 19 May 2012
  • 6 reacties
  • 771 Bekeken

Badge
beste simyo
ik heb vanaf vandaag een abbo en ik heb ineens 0 bel minute?
terwijl ik maar zoon 3/4 smsje's heb gestuurd??


hoe komt dit ?


ik zou graag mijn sms'jes terug willen,
er zal of iets fout zijn gegaan bij jullie ? ik weet zeker dat ik er maar 3/4 heb verstuurd??
ik zie zelf bij verbruik het staan en zijn allemaal onbekende nummers


hoe kan dat
ik hoor het wel


Damian
icon

Beste antwoord door Manisha 21 May 2012, 22:05

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge
Bericht voor Damian,
Toen ik net begon met Simyo merkte ik dat ik 2x ge-SMS-ed had. Er werd 2x 10 cent voor een sms-je berekend terwijl ik van niets weet of wist. Nu heb ik gemerkt dat als je belt en de telefoon gaat af bij degene die je belt, dat dat als een sms-je berekend wordt. De ander kan nl. zien dat je gebeld hebt, ook al is er geen verbinding. Je moet dus goed opletten dat je niet per ongeluk iemand belt. Ik weet niet of anderen dit ook ervaren hebben.
Reputatie 2
Badge +4
Beste Damian,

Welkom op het Simyo forum!
Bij een Simyo abonnement ontvang je elke eerste van de maand de volledige bundel.
Volgens ons systeem heb je op 18 mei je abonnement geactiveerd. Voor de periode 19 tot 31 mei heb je 27 eenheden ontvangen, deze heb je inmiddels verbruikt. Op 1 juni zal je de volledige Simyo Zelden bundel ontvangen.

Groetjes,

Manisha
Reputatie 2
Badge +4
Beste Margaretha,

Welkom op het simyo forum!
Het is niet zo dat als je een uitgaand gesprek voert dit in rekening gebracht wordt als een sms-bericht. Je hebt volgens ons systeem een prepaid aansluiting. De kosten voor een gesprek bedragen €0,10 cent per minuut met een starttarief van €0,10 cent per gesprek. Er worden pas gesprekskosten berekend als er een verbinding tot stand is gekomen.

Groetjes,

Manisha
Badge
Beste Manisha,
ik denk dat je mij niet goed begrepen hebt. Natuurlijk hoort een gesprek berekend te worden. Maar daar ging het nou juist om dat er geen gesprek tot stand was gekomen.Voorbeeld: in de adressenlijst druk je per ongeluk op een verkeerde naam, maar je verbreekt nog voordat er opgenomen wordt. Dat werd bij mij als een SMS-je berekend. Daar let ik nu heel goed op. Het gebeurt wel dat je in de adressenlijst zit en per ongeluk dat nummer belt. Door onmiddellijk het klepje van mijn telefoon te sluiten komt er geen verbinding tot stand. Maar toch ziet die persoon wel mijn nummer. In die gevallen werd het (ik zeg niet dat dit nog steeds gebeurt) als een SMS-je berekend. Tegenwoordig gebeurt dat niet meer. Ik beschouw dit als een klein foutje.en ben v erder heel tevreden. Groet Margaretha.
Badge
Beste Damian,

Welkom op het Simyo forum!
Bij een Simyo abonnement ontvang je elke eerste van de maand de volledige bundel.
Volgens ons systeem heb je op 18 mei je abonnement geactiveerd. Voor de periode 19 tot 31 mei heb je 27 eenheden ontvangen, deze heb je inmiddels verbruikt. Op 1 juni zal je de volledige Simyo Zelden bundel ontvangen.

Groetjes,

Manisha




beste manisha
ik heb vanaf 19 heb ik inderdaad 27 eenheden gehad?
ik heb het dat ik 100% zeker weet geen 27 eenheden gebruikt?
ik heb totaal 3/4 smsjes gestuurd en 2/3 belletjes gedaan?
ik weet niet of dat 27 eenheden zijn?


ik heb ook nog 1 vraag als bv nu mijn eenheden opzijn
ken ik dan wel doorbellen of niet
zelfde als voor internet


ik hoor het wel Gegroet damian!
Reputatie 2
Badge +4
Beste Damian,

De 27 eenheden heb je inmiddels verbruikt, je kunt dit terugzien op de persoonlijke pagina onder het tabblad Verbruik. Aangezien de eenheden inmiddels zijn verbruikt wordt het overige verbruik in rekening gebracht tegen het buiten de bundel tarief van €0,30 cent per minuut/bericht. Je kunt dus nog wel gebruik maken van de aansluiting.

Groetjes,

Manisha

Reageer