.

smsje 3 keer afgeschreven in plaats van 1 keer

  • 26 December 2012
  • 12 reacties
  • 526 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Hallo,

Ik heb een prepaid kaartje. Nu zat ik in mijn verbruik te kijken en zag ik dat er bij 1 smsje die ik op een tijdstip heb verstuurd in plaats van 1 keer hij 3 keer in rekening is gebracht. Nu kost het me dus maar 20 eurocent meer, maar ik hoop niet dat die fout vaker voor gaat komen!

25-12-2012 21:38 SMS naar 065365XXXX 00:00:00 € -0.10
25-12-2012 21:38 SMS naar 065365XXXX 00:00:00 € -0.10
25-12-2012 21:38 SMS naar 065365XXXX 00:00:00 € -0.10

Ik heb het voor de zekerheid in mijn mobiel nog even gecontroleerd, maar ik heb in rond dat tijdstip echt maar 1 smsje verstuurd.

Met vriendelijke groet,
Monie

12 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Gewoon even een simpele vraag en anders zie je mij maar als dom...:o....het was echt 1 sms-je? Dus t/m160 tekens / aanslagen enz. En niet meer? En gewoon naar een particulier? 
Hallo de leon,

Ik heb net inderdaad zitten tellen en mijn berichtje had iets meer dan 160 tekens niet veel meer maar toch iets meer. Het waren168 tekens. Moet ik dan 3 smsjes betalen? Het was idd gewoon naar een particulier. Als je bij 168 tekens 3 smsjes moet betalen in plaats van 2 dan weet ik dat in het vervolg maar ik vind dat toch wel raar.
Nog een probleempje erbij. Ik kon eerst gewoon via mijn simyo en dan naar forum en dat ging automatisch met mijn wachtwoord.
Nu gaf hij de melding registeren.
Ik ben pas met mijn nummer geporteerd. Misschien ligt het daaraan?
Nu moest ik een andere gebruikersnaam invullen en het e-mailadres wat ik normaal altijd gebruik kon ik ook niet meer invullen want dat was al in gebruik.
Dit vind ik helemaal niet handig want het e-mailadres wat ik nu moest gebruiken gebruik ik vrijwel nooit.

Ik hoor graag hoe het zit!

Groetjes
Nomaal monie nu monie_nl
Reputatie 7
Badge +9
Elke spatie is ook een 'tekentje'. Niet vergeten. 
Reputatie 4
Badge +8
Ja Monie wat betreft opnieuw registreren op het forum, vandaar ook mijn naam meen 2 erachter, ik kon ook niet meer inloggen met mijn oude gegevens!
Reputatie 4
Badge +8
In mijn vorige bericht lees ipv meen: met een.
Kan het bericht helaas niet veranderen, jammer dat die functie er niet is.
Reputatie 7
Badge +9
Ja Monie wat betreft opnieuw registreren op het forum, vandaar ook mijn naam meen 2 erachter, ik kon ook niet meer inloggen met mijn oude gegevens!

O verrek zus, nooit geweten. Vroeg me dat al de hele tijd af, die 2. Zoals jij is er namelijk maar 1 :p
Reputatie 4
Badge +8
Als er twee van mij zouden zijn, was de wereld echt vergaan hahaha!
Reputatie 7
Badge +9
Sorry moon voor off topic :o
back on topic




Ik heb net inderdaad zitten tellen en mijn berichtje had iets meer dan 160 tekens niet veel meer maar toch iets meer. Het waren168 tekens. Moet ik dan 3 smsjes betalen? Het was idd gewoon naar een particulier. Als je bij 168 tekens 3 smsjes moet betalen in plaats van 2 dan weet ik dat in het vervolg maar ik vind dat toch wel raar.
Nog een probleempje erbij. Ik kon eerst gewoon via mijn simyo en dan naar forum en dat ging automatisch met mijn wachtwoord.
Nu gaf hij de melding registeren.
Ik ben pas met mijn nummer geporteerd. Misschien ligt het daaraan?
Nu moest ik een andere gebruikersnaam invullen en het e-mailadres wat ik normaal altijd gebruik kon ik ook niet meer invullen want dat was al in gebruik.
Dit vind ik helemaal niet handig want het e-mailadres wat ik nu moest gebruiken gebruik ik vrijwel nooit.

Ik hoor graag hoe het zit!

Groetjes
Nomaal monie nu monie_nl
Hoi de leon,

Weet ik, ik heb de spaties ook meegerekend hoor! het waren 168 tekens inclusief spaties! lol
Maar dat dubbeltje laat maar zitten hoor. Als het nog een keer gebeurd kom ik wel weer op het forum.
Maar waarom kan ik nu niet meer met mijn oude mail adres en gebruikersnaam gebruiken?
Is dat niet terug te veranderen? Ik ben daar absoluut niet blij mee namelijk!

Groetjes
monie_nl
Badge
Hoi Monie_nl,

Doordat je nummerbehoud hebt laten uitvoeren is je telefoonnummer gewijzigd. Hierdoor moet er inderdaad opnieuw worden geregistreerd om in te kunnen loggen op het forum. Sorry voor dit ongemak, we zijn ermee bezig om dit op te lossen.
Hoi Queenie,

Bedankt voor je reactie! Het is niet zo erg dat je opnieuw moet inloggen of onder een andere gebruikersnaam, maar ik vind het niet leuk dat je dan een ander e-mail adres moet gebruiken en dat je dan je andere (oude) e-mail adres niet meer kunt gebruiken.
Het zou erg fijn zijn als dit op te lossen is. Ik zou het graag horen als het gelukt is.

Groetjes
Monie_nl
Reputatie 5
Badge +10
Hoi monie_nl,

Ik heb je een privé bericht gestuurd met de oplossing.

Groetjes,

Alex

Reageer