.

Beantwoord

sms wordt niet verstuurd

  • 13 July 2012
  • 1 reactie
  • 974 Bekeken

Badge
Op mijn mobiel heb ik een prepaid simyo.
bij het versturenvan een sms wordt de geldigheidsduur voor de sms gevraagd.
Na invulling hiervan krijg ik doorlopend het bericht: sms niet verzonden.

Kan ik die geldigheidsduur uitschakelen?Zit hem daar het probleem in?
Mijn vriend heeft nl hetzelfde toestel en het zelfde simyo prepaid systeem. bij hem wordt geldigheidsduur niet gevraagd en daar zijn geen problemen met het versturen van een sms.

Ivm mijn komende vakantie in Frankrijk is dit nu een urgente kwestie geworden.
icon

Beste antwoord door Manisha 14 July 2012, 17:18

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +4
Beste Joanna,

Welkom op het Simyo forum!
Wanneer je geen SMS berichten kunt versturen verzoeken wij je het volgende te controleren:
• Controleer of het nummer van de SMS berichtencentrale (correct) is ingesteld. Het juiste nummer is +31653131313
• Controleer in menu 'Berichten' of het type, protocol of formaat bericht ingesteld staat op één van de volgende waarden: Tekst, SMS of Standaard
• Het kan zijn dat de outbox of verzonden berichten in het toestel (of op de sim) vol is. Oude opgeslagen berichten moeten op tijd worden gewist.

Graag vernemen we je bevindingen.

Groetjes,

Manisha

Reageer