.

Beantwoord

Sms werkt niet vanaf de website. Waarom is dat?

  • 28 July 2015
  • 4 reacties
  • 207 Bekeken

Badge
Waarom is deze optie weg bij nieuwe mijn Simyo?
Was juist zo makkelijk vanuit buitenland en typen op een echt keyboard
icon

Beste antwoord door de leon 28 July 2015, 13:35

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Simyo heeft deze optie niet meer in de nieuwe omgeving omdat er te weinig gebruik van gemaakt werd door klanten. Dat is spijtig voor mensen zoals u die het wel heel handig vinden.

Op het WWW is de service sms via internet versturen wel te vinden via bedrijfjes. Als alternatief. Google maar eens. Ik zou wel kritisch kijken.
Badge
Ik begrijp niet waarom iets weg moet als het werkt. Misschien wisten wel niet geneog mensen van deze optie.
Zeer spijtig dat ik nu op een andere provider/dienst moet uitwijken.
Reputatie 7
Badge +9
Als blijkt dat veel klanten de sms dienst via Mijn Simyo missen, zal Simyo hier misschien vast wel opnieuw naar willen kijken.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi jandemna, welkom op het Simyo forum 🙂.

Je hebt zo te lezen al het correct antwoord van de leon ontvangen. Helaas werd deze dienst zeer weinig gebruikt en hebben de ontwikkelaars van de nieuwe Mijn Simyo omgeving besloten om deze functie daarom niet meer te bouwen voor het nieuwe platform.

Zoals de leon in zijn laatste berichtje aangeeft, zullen we hier uiteraard naar kijken als er toch veel vraag naar is. Dit lijkt echter voor als nog mee te vallen. Uiteraard zal ik doorgeven dat jij het wel erg handig vond 🙂.

Groetjes, Tiury

Bedankt voor het antwoord de leon!

Reageer