.

Beantwoord

Sms via mijn simyo komt niet aan bij nummers die niet van simyo zijn

  • 17 February 2013
  • 20 reacties
  • 1776 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 7 reacties
Sinds 2 dagen komen sms-jes die ik via mijn simyo verstuur niet aan bij nummers die niet van simyo zijn. Alleen bij nummers van simyo komen ze wel aan. Heb dit getest met 2 verschillende simyo nummers, maar bij geen van beide komen ze aan op een nummer buiten simyo. Als ik via de telefoon sms, dan komen ze wel aan.
icon

Beste antwoord door Alex 19 February 2013, 10:13

Bekijk originele reactie

20 reacties

Badge +6
Hoi Barend111,

Fijn te horen dat het probleem is opgelost.
Hoi barend111,

Zou je mij een privé bericht kunnen sturen en daar het nummer kunnen vermelden waarnaar je de sms probeert te verzenden? Dan ga ik het hier ook even testen.

Groetjes,

Alex


Het lijkt er op dat het probleem verholpen is, nu werkt het wel.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi barend111,

Zou je mij een privé bericht kunnen sturen en daar het nummer kunnen vermelden waarnaar je de sms probeert te verzenden? Dan ga ik het hier ook even testen.

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum barend111,

Wat voor melding krijg je precies wanneer je de sms probeert te verzenden?

Groetjes,

Alex
.
De melding dat het bericht verzonden is, alsof er geen probleem is. Ook kan ik zien dat er kosten in rekening gebracht zijn alleen de sms wordt niet door de ander ontvangen. Het is niet 1 persoon maar meerdere mensen die mijn sms berichten niet ontvangen die ik verstuur vanaf de website van Simyo.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum barend111,

Wat voor melding krijg je precies wanneer je de sms probeert te verzenden?

Groetjes,

Alex
Sinds een tijdje kan ik geen sms berichten versturen via de website van Simyo. Dat wil zeggen niet naar iedereen.Klanten van Vodafoon kunnen wel sms ontvangen van mij maar klanten van Tele2 niet. Via mijn telefoon lukt het wel om iedereen een sms bericht te sturen, alleen sms van af de website van Simyo niet. Ligt het probleem bij Simyo of bij andere providers?
Hoi Manisha,

Op dit moment wel ja.

Groet Wiwa
Reputatie 2
Badge +4
Hoi Wayne,

Nee, mijn vrouw stuurt die via de site vanuit het buitenland naar me, maar niet vanuit Zweden (+46).
Maar nu komt gewoon het NL nummer weer in beeld.

Groet Wiwa


Hoi Wiwa,

Als ik het goed begrijp is het inmiddels weer mogelijk om via mijnsimyo sms-jes te versturen naar nummers die niet bij Simyo in dienst zijn en ontvang je ook geen sms-jes meer afkomstig van buitenlandse nummers. Klopt het dat de problemen zijn verholpen?

Groetjes,

Manisha
Hoi Wayne,

Nee, mijn vrouw stuurt die via de site vanuit het buitenland naar me, maar niet vanuit Zweden (+46).
Maar nu komt gewoon het NL nummer weer in beeld.

Groet Wiwa
Reputatie 2
Badge +1
Hey Wiwa,

De sms berichten die je van de buitenlandse nummers ontvangt, zijn dat berichten die je naar jezelf hebt verstuurd via Mijn Simyo?
Hoi Wayne,
1 Dag heeft het niet gewerkt, daarna wel weer. Heb geen cookies of niks weggegooid. Lijkt dat het daar niet aan ligt.
Vreemd is dat ik vandaag sms-jes ontvang met als afzender +46727467410 (5.01 vannacht) en even later (5.03) met +46727467411 (1 getal hoger dus), terwijl er gewoon met een nl nummer is ingelogd op de site.
Groet Wiwa
Reputatie 2
Badge +1
Hey Wiwa,

Zou je in jouw webbrowser de cookies kunnen verwijderen en kijken of dit het probleem verhelpt?
Het ging een paar weken goed, maar vandaag werkt het weer niet.
Reputatie 5
Badge +10
Die had ik inderdaad ontvangen 🙂
Hoi Alex,

Ik had je privé bericht ook beantwoord.

Groeten,

Wiecher
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Wiwa,

Ik heb je privé bericht zojuist beantwoord.

Groetjes,

Alex
Zondag en gisteren werkte het wel weer, maar vandaag weer niet.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Wiwa,

Ik heb je privé bericht ontvangen en zojuist beantwoord.

Groetjes,

Alex
Ik heb je een prive bericht gestuurd, Alex
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Wiwa,

Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met een telefoonnummer waarnaar je niet kan sms-en? Ook ben ik benieuwd wat voor melding je krijgt wanneer je de sms via de website probeert te verzenden.

Groetjes,

Alex

Reageer