.

Beantwoord

sms via internet lezen

  • 8 May 2014
  • 7 reacties
  • 4971 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Mijn beeldscherm van de telefoon is kapot en ik kan niet meer inloggen. Wel ontvangt de telefoon nog sms'jes als hij aan is. Is het mogelijk deze sms'jes via internet(voorkeur) te lezen of via een kabeltje naar de PC?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Groentjuh 8 May 2014, 13:47

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Het ligt eraan of jouw telefoonfabrikant een programma biedt om SMSjes uit te lezen op je computer. Samsung heeft bijvoorbeeld "Kies" waarmee je SMSjes kan uitlezen. Zonder te weten welk toestel je hebt, kunnen andere je niet helpen met het uitlezen van je SMSjes.

Via internet zit er niet in, want Simyo slaat de SMSjes niet op. Ze verzenden het enkel naar je toestel en dan is het klaar.
Ik heb een motorola Defy +.

Jammer dat de internet oplossing er niet in zit. Merci!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi sjah, welkom op het Simyo forum!

Zoals Groentjuh al terecht aangeeft, doet Simyo niets met de inhoud van je smsjes.
Ik hoop voor je dat hij je kan helpen aan een leuk programmaatje om het uit te lezen.
kan het bij apple? want ik heb nu simyo maar mijn simkaart past niet in mijn nieuwe telefoon en mn oude doet het niet,
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Lisaaadej,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed dat je dit komt checken. Helaas kan ik je geen uitsluitsel geven hierover :(

Zoals eerder in dit topic aangegeven is, doet Simyo niets met de inhoud van jouw sms'jes. Als het al mogelijk is om dit via de computer te doen, dan zou je iTunes eens kunnen raadplegen. Laat je ons weten of dat lukt?

Het natuurlijk goed dat je jouw vraag op ons forum stelt. Wie weet zijn er andere forumleden die jou wel van een antwoord kunnen voorzien.

Groetjes,
Angela
Badge
Hoi allemaal,

Indien je geen Apple computer of iPad hebt, is het proces van smsjes achterhalen erg lastig. Gelukkig heeft iCulture hier een mooie handleiding voor gemaakt. Die vind je hier.

Veel succes en laat even weten of het gelukt is ;)

Groeten,

Bjorn
Reputatie 5
Badge +11
Hi Bjorn_,

Dank je voor je aanvulling :D

Kun je er iets mee, lisaaadej?

Reageer